مسئول شورای اجرایی اصولگرایان مازندران:

نامزد های اصولگرایان مشخص شدند

مسئول شورای اجرایی اصولگرایان مازندران از نهایی شدن لیست کاندیداهای اصولگرایان در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۸۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹




خبرگزاری بسیج مازندران، محمدعلی مینایی‌فر با اعلام اینکه برای نهایی شدن لیست کاندیداهای اصولگرایان چهار حوزه انتخابیه مازندران جلسه‌ای ‌برگزار شد، اظهار کرد: لیست نهایی حوزه انتخابیه ساری و میاندورود منصورعلی زارعی و سید باقر پیشنمازی، در بابل حجت‌الاسلام ناصری و مومنی، در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد ایاذی و در حوزه انتخابیه بهشهر و نکا مقیمی مورد حمایت و در لیست اصولگرایان برای انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به رای‌آوری اعضای گزارش شده در لیست نهایی اصولگرایان لازم است کاندیداهای اصولگرایی که تاکنون سبب گرمی تنور انتخاباتی شدند برای حفظ و تقویت از اعضای لیست، کناره‌گیری کنند.

مسئول شورای اجرایی اصولگرایان مازندران با اشاره به اینکه اصولگرایان کشور در نظر دارند کاندیداهایی که احساس تکلیف کردند و در انتخابات ظاهر شدند با انصراف صحنه انقلاب را پربارتر کنند، گفت: برای حفظ ارزش اصولگرایی لازم است به لیست نهایی اصولگرایان احترام گذاشته شود.

وی با تاکید بر وحدت بین اصولگرایان در مازندران، افزود: نهضت استعفا بین اصولگرایان به نفع کاندیداهای اصلح برای انتخابات آینده باید مطرح شود.

مسئول شورای اجرایی اصولگرایان مازندران با بیان اینکه اصولگرایان در بسته شدن لیست نهایی کاندیداهای حوزه انتخابیه استان به لیست جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان رهبری متعهد هستند، خاطرنشان کرد: آیت‌الله نورالله طبرسی، آیت‌الله لاریجانی، حجت‌الاسلام علی معلمی و حجت‌الاسلام علی‌اکبر سیفی در خبرگان رهبری مورد حمایت اصولگرایان قرار دارند.

مینایی‌فر در پایان گفت: انتظار داریم فعالان سیاسی مازندران با حضور در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای اصولگرایان شور و شعور انتخاباتی را در استان افزایش دهند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار