معرفی نفرات برتر رقابت های تنیس روی میز کارکنان مرد دانشگاه صنعتی شاهرود

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود اسامی نفرات برتر رقابت های تنیس روی میز کارکنان مرد این دانشگاه به مناسبت بزرگداشت دهه فجر را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۳۷۵۲۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
علی حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: رقابت های تنیس روی میز کارکنان مرد این دانشگاه به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر به صورت انفرادی و دوبل هیجدهم و نوزدهم بهمن ماه سال جاری در سالن تنیس روی میز دانشگاه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات در بخش انفرادی 18 نفر با هم رقابت کردند که در نهایت سعید پندار پور اول شد، حسین یونسی در سکوی دوم قرار گرفت و دکتر مسعود طاهری و سجاد قلیان نیز مشترکا سوم شدند.

دکتر حسنی اظهار داشت: در دوبل نیز وحید پندار پور و حسین فردوسی به مقام اول رسیدند، حسین یونسی و مهدی وفایی نژاد دوم شدند و دکتر فرهاد غلامی و دکتر علی یونسیان هردو از دانشکده تربیت بدنی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

آغاز رقابت های فوتسال اعضای هیات علمی

مدیرتربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: رقابت های فوتسال اعضای هیات علمی این دانشگاه در دو گروه A شامل دانشکده معدن،دانشکده عمران،دانشکده کشاورزی،دانشکده برق،دانشکده زمین شناسی و بسیج هیات علمی و گروه B نیز در قالب تیم هایی از دانشکده تربیت بدنی،دانشکده مکانیک،دانشکده ریاضی از بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری آغاز و تا شش هفته ادامه خواهد داشت.

معرفی دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه صنعتی شاهرود

طی حکمی از سوی مجتبی شریعتی نیاسر دبیر هیات مرکزی جذب وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، دکتر مهدی قناد کهتوئی به عنوان دبیر هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود منصوب شد.

در حكم مهدی قناد کهتوئی به عنوان دبیر هیات اجرایی جذب این دانشگاه که به امضای دبیر هیات مرکزی جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده، آمده است: احتراماً با عنايت به تبصره دو ماده « 6 » مصوبه اهداف، وظايف و تركيب هياتهاي اجرايي جذب هيات علمي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي به موجب اين ابلاغ به مدت دو سال به عنوان دبير هيات اجرايي جذب هيات علمي دانشگاه منصوب مي شويد.

دکتر محمد علی مولایی، دکتر هادی قربانی، دکتر نادر جعفری راد، دکتر مهدی قناد، دکتر رمضان رمضانی اومالی و دکتر مهدی ایرانمنش از اعضاء هیأت اجرایی جذب دانشگاه صنعتی شاهرود هستند.

ثبت نام کارگاه آموزش روزنامه نگاری در دانشگاه صنعتی شاهرود

مهدی برادران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از ثبت نام کارگاه آموزش روزنامه نگاری به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور علی شاکر به عنوان مدرس در این دانشگاه خبر داد.

وی تصریح کرد: این کارگاه 28 و 29 بهمن در قالب 16 ساعت طی دو روز از ساعت هشت صبح الی 16 بعد ازظهر در تالار اقاقیای دانشگاه برگزار خواهد شد.

دکتر برادران حضور مدیر مسئول و سردبیر نشریات دانشجویی جهت اخذ مجوز از سوی کمیته ناظر بر نشریات دراین کارگاه را الزامی دانست و اظهار داشت: علاقه مندان جهت ثبت نام تا 27 بهمن ماه سال جاری به مدیریت امور فرهنگی مراجعه کنند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود خاطر نشان کرد: در پایان کارگاه پس از برگزاری آزمون به قبول شدگان مدرک معتبر اعطاء می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار