به مناسبت سی و هشتمین سال فجر انقلاب اسلامی نشست هم اندیشی دختران جوان با محوریت زن و انقلاب اسلامی در پایگاه كوثر ولیعصر(عج)قائم شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۷۵۶۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹






خبرگزاری بسیج مازندران، خانم شریفی از مشاورین خانواده با اشاره به نقش زنان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ایران گفت : زنان ومادران ایرانی با تربیت دخترانی چون فوزیه شیر دل گامی مهم در پیشبرد اهداف شكوهمند انقلاب اسلامی ایران برداشتند.

وی همچنین بیان كرد : دختران ومادران ایرانی در آن سالها با وجود سن پایین،زیبا حرف می زدند وزیبا هم عمل می كردند وپرچم انقلاب را بالا نگه می داشتند.

وی به تلاش دشمن درجهت خدشه وارد كردن به انقلاب اسلامی از همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت : دشمن از طریق جنگ فرهنگی سعی در از بین بردن اعتقادات نوجوانان وجوانان این مرزو بوم را داشته ودارد.

این مشاور با تاكید براین مطلب كه متاسفانه متدینین ما هم درگیر جنگ فرهنگی شدندخاطر نشان كرد : ما به عنوان بسیجی باید مدام خود را مورد سنجش قرار دهیم تا ببینیم آیا ضواهر وباطن ما چه در خانه وچه در بیرون وگفتار و نگاهمان طبق معیار واستانداردهای دینی واسلامی هست یا خیر.

وی به خطیر بودن برهه ای كه در آن قرار داریم اشاره كرد و اظهار داشت : عامل خوب بودن برای تمامی بانوان در فراگیری علم ودانش وتكنیكهای مهارتی تربیت فرزند امری واجب وضروری است.

شریفی با بیان اینكه خونهای زیادی برای به ثمر نشستن این انقلاب ریخته شده گفت : نوجوانان وجوانان انقلاب جز باامانتداری نمی توانند آن را به نسلهای آینده انتقال دهند وباید تلاش كنیم انفلابی بمانیم وانقلابی بمیریم تا سهمی در انقلاب جهانی امام زمان(عج)داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها