خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه گفت: حضور شجاعانه و ایستادگی مدافعان حرم در برابر تکفیری‌ها در واقع دفاع از حریم ولایت و در راستای حرکت عظیم حضرت زینب (س) برای حفظ و پاسداری از حریم ولایت بعد از واقعه عاشورا است.
کد خبر: ۸۶۳۷۵۷۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمدجواد علوی‌بروجردی در دیدار جمعی از افسران، بسیجیان و سربازان منتخب طرح آموزشی تربیت و تعالی، ضمن تبریک ولادت عقیله بنی هاشم(س) اظهار کرد: امروز حضرت زینب(س) الگوی همه آزادگان در ایستادگی، مقاومت، صبر و ایثار است.

وی افزود: اگر امروز شاهد حضور پرشور مدافعان حرم اهل بیت(ع) هستیم در واقع این دلاوران به موالی خود اقتدا کرده‌اند و در راه عزت و سربلندی اسلام عزیز خون خود را نثار می‌کنند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: این سربازان مدافع حرم راه و مسیر بندگی و قرب الی الله را پیدا کرده‌اند و دریافته‌اند که در کنار بارگاه ائمه معصومین (ع) جان دادن عزت و هدف غایی همه بندگان صالح خداوند است.

آیت‌الله علوی‌بروجردی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پشت سر گذاشتن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی که در سال 57 به رهبری امام خمینی(ره) رقم خورد، مسئولیت تمام مردم را سنگین کرده است.

وی انقلاب را حرکتی بسیار مهم عنوان کرد و اظهار کرد: این حرکت به نام خدا و دین در حوزه علمیه و به دست یک مرجع تقلید که مرجعیتش را از انقلاب نگرفته بود، شکل گرفت و در مقابل، مسئولیت ما را سنگین کرد؛ چرا که ما به عنوان نماینده و نشان شیعه اهل بیت(ع) در دنیا معرفی شده و حرکت ما در این قالب مورد ارزیابی واقع می‌شود.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: تمام حرکات ما به نظام و انقلاب اسناد داده شده و زیر ذره بین قرار می‌گیرد.

آیت‌الله علوی‌بروجردی تصریح کرد: برای پیروزی انقلاب، خون‌های بسیاری ریخته شده و جوانان بسیار قتل عام شدند که باید پاسدار زحمات آنان بود.

وی بیان کرد: ما بار سنگینی از مسئولیت را به دوش داریم و باید برای به سلامت رسیدن آن به مقصد، تلاش کنیم.
ارسال نظرات