خبرهای داغ:

باور، اراده و تلاش، عوامل زمینه سازی انقلاب جهانی امام زمان(عج)

مراسم بزرگداشت، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای مدافع حرم با حضور جمعی از متربیان و سرگروه های صالحین، برگزارشد و دانش آموزان بسیجی با امضای عهدنامه ای با آرمان های امام(ره) و شهدا و امام خامنه ای تجدید پیمان نمودند.
کد خبر: ۸۶۳۷۵۸۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم بزرگداشت، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای مدافع حرم با حضور متربیان و سرگروه های صالحین، برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام میری که با هدف آشنا نمودن دانش اموزان با اهداف و سیره شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) و بررسی سیر تاریخی جنایات استکبار جهانی برگزار شد با اشاره به جنگ های صلیبی واشغال بیت المقدس وغارت ثروت مسلمان توسط اروپاییان که صحنه گردان آنها صهیونیست ها بودندوجریان آرمان گدون گفت: قیام امام خمینی(ره) و ایجاد انقلاب اسلامی ایران مقدمه سازی انقلاب جهانی امام زمان(عج) است وانقلاب اسلامی زمانی به وجود آمد که کشورمادر اوج فقر بود که امام آن را انقلاب مستضعفان دانست.

وی در ادامه با برشمردن چند عامل پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اولین عامل اینکه مردم باورکردند که می توانند که این موضوع خود مهم ترین مسئله و اولین گام پیشرفت برای یک جامعه و کشوراست. استکبار وکشورهایی که به اصطلاح قدرتمند و پیشرفته هستند سال هاخون کشورهای مستضعف را مکیدند واز راه نادرست ثروت هنگفتی را به جیب زدند

راوی دفاع مقدس باعنوان این مطلب که اگر بخواهیم زمینه سازی انقلاب جهانی امام زمان را نماییم باید باور کنیم که می توانیم فقط باید اراده و تلاش نماییم و وقت بگذاریم گفت؛ رمز دوم پیروزی مردم به خدا ایمان وتوکل کردند که انقلاب ما الهی بود که درمحرم ها درمساجد وروضه های اهل بیت رشد کرد وعامل پیشرفت این است که خدا باید درهمه امورمحور قرار گیرد ومد نظر باشد سومی عنصر را اتحاد در سایه ولایت ورهبری امام معرفی نمود.

وی همچنین به جنگ تحمیلی و دسیسه های دشمن تا دندان مسلح و پشتیبانی آمریکا و کشورهای غربی از صدام داشت و از اطاعت پذیری رزمندگان اسلام در 8 سال حماسه وخون نمونه هایی را بیان کردند.

وی همچنین اظها رداشت؛ وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید بیداری اسلامی در جهان رخ داد، الان همه ابرقدر تها ی جهان ماندند باتفکرانقلابی ایران چه کنند و با ایجاد اختلاف درسوریه جنگی را به را انداختند که الان همه دنیا پشت داعش و جیش النصر و گروههای ساخته شده و پرورش یافته دست آمریکا وانگلیس جهت ایجاد اسلام هراسی ورعب وحشت در منطقه سعی در ازبین بردن این تفکر امام در جهان هستندکه به لطف الهی موفق نخواهند شد.و اکنون رزمندگان دلیرمدافع با جان فشانی از اسلام و امنیت کشور دفاع می کنند تا ریشه ظلم وفساد را ازجهان برچینند.

متربیان وسرگروههای صالحین حلقه شهیدان خدابخشی ، بهنام محمدی و ابوالفضل هادی، با امضای عهد نامه ای با آرمان های امام خمینی(ره)، شهدا و امام خامنه ای تجدید پیمان نمودند و با گلاب و گل به غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدای مدافع حرم و شهدا گمنام 8سال دفاع مقدس پرداختنه و یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی داشتند.
ارسال نظرات