بانوان ورزشکار مدال‌آور ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد در مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۶۳۷۵۹۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: واحد تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) استان یزد در مراسمی با حضور مدیرکل تربیت بدنی وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی، از بانوان ورزشکار مدال‌آور این دانشگاه تجلیل کرد.

حسین رضایی معاون اداری مالی پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) استان یزد در این مراسم با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ورزش در بین دانشجویان به ویژه دانشجویان دختر، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد توجه ویژه‌ای به توسعه فعالیت‌های ورزشی دانشجویان داشته و دارد.

وی به امنیت بالای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این که امروز دانشجویان ما می‌توانند در این امنیت و آرامش مثال زدنی علاوه بر تحصیل به فعالیت‌های ورزشی هم بپردازند، مرهون خون شهدا و ایثارگران است.

معاون اداری مالی پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) استان یزد خطارنشان کرد: این که قدرتهای بزرگ جهانی ماه ها به مذاکره به جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند و نمی‌توانند نظر خود را بر ملت ما تحمیل کنند، به دلیل عزت و اقتدار آفرینی جوانان ما در دوران‌های مخلتف است.

رضایی یکی از نمونه‌های ایثار و شهادت را شهید صدوقی(ره) دانست و گفت: نام سومین شهید محراب حضرت آیت‌لله صدوقی برای استان یزد و دانشگاه علوم پزشکی یزد افتخار بزرگی است و باید هم شان با نام آن بزرگوار در استان و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد برای پیشرفت تلاش کنیم.

ارسال نظرات