کنگره شهدای «دانشجو معلم» دانشگاه فرهنگیان استان یزد برگزار شد

کنگره ۷۲ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان استان یزد با روایت‌گری از عملیاتهای افتخار آفرین هشت سال دفاع مقدس در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۷۶۰۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: نخستین کنگره 72 شهید دانشجو معلم پردیس دانشگاه فرهنگیان یزد شامگاه یکشنبه با حضور خانواده معظم دانشجو معلمان شهید یزد، جمعی از مسئولان استانی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد و دانشجویان و اصحاب رسانه در یزد برگزار شد.

فضل‌الله رضایی رئیس پردیس دانشگاه فرهنگیان شهیدان پاکنژاد یزد در این مراسم اظهار داشت: این یادواره‌ها و برگزاری آن کوچکترین و کمترین وظیفه ما در برابر عظمت مقام شهدای ماست چرا که همه شهدا بر گردن ما حق فراوانی دارند.

وی خاطرنشان کرد: همه شهدای ما بالاخص دانشجو معلمان ما انسانهای فرهیخته‌ای بودند که هرچند امروز در میان ما نیستند اما خط و پیام آنها همواره همچون چراغی فرا راه ما بازماندگان است و قطعا عهد و پیمان این عزیزان قراری است که برای ما نباید فراموش شدنی باشد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان یزد بیان کرد: اینکه امروز کشور عزیز ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های بسیار خوبی به دست آورده و هر روز قله‌های فتح و پیروزی را در عرصه‌های مختلف پشت سر می‌گذارد و از بهترین امنیت و آسایش در منطقه برخوردار است را مدیون و مرهون خون شهدا و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام هستیم.

تسنیم/

ارسال نظرات