یادواره شهدای روستای آلنی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۷۶۲۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، امام جمعه لاهرود گفت: برای تشخیص اسلام آمریکایی از اسلام ناب محمدی (ص( باید بصیرت داشت و آن بصیرت نیز جز معیارهای قرآن و سخنان اهل بیت (ع) و در فرمایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی نهفته است.

یادواره شهدای روستای آلنی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

در این یادوراه حجت الاسلام صفری امام جمعه شهر لاهرود با اشاره به اهداف دشمنان اسلام گفت: هدف دشمن دور کردن و بد بیین کردن مردم نسبت به اهل بیت و قرآن است لذا دشمن بر روی جوانانی سرمایه گذاری می کنند تا به راحتی از اصول اسلام و انقلاب اسلامی عبور کنند.

وی افزود: یکی از هدف های دشمن بد بین کردن مردم نسبت به فرهنگ اصیل و عزاداری های سنتی است که برای بیشتر مردم به عنوان یک ارزش محسوب می شود.

حجت الاسلام صفری با اشاره به اسلام آمریکایی خاطر نشان کرد: برای تشخیص اسلام آمریکایی از اسلام ناب محمدی (ص) باید بصیرت داشت و آن بصیرت نیز جز معیارهای قرآن و سخنان اهل بیت (ع) و در فرمایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی نهفته است.

وی افزود: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم چرا که آنها راه اهل بیت و معیارهای قرآنی را به خوبی تشخیص داده بودند و امروز شهیدانی که با نام شهدای مدافع حرم شناخته می شوند معیارهای قرآنی و راه اهل بیت (ع) و شهدا را درک کرده و در میدان حاضر شده اند.

امام جمعه لاهرود با اشاره به امنیت جمهوری اسلامی ایران افزود : اگر نگاهی به کشور های همسایه انداخته شود متوجه ویرانی‌های زیاد و بی خانمان شدن مردم آن کشور ها می‌شویم که مهمترین علت آن نیز نبود ولایت فقیه در آن کشورهاست لذا ما باید به خاطر وظیفه شرعی از ولایت فقیه پیروی کنیم و حرف آن را حرف امام زمان خود بدانیم.

ارسال نظرات