در آینده ای نزدیک تفاهم نامه ای بین منابع طبیعی ومعاونت مهندسی سپاه سلمان به منظور ایجاد فضای سبز در معاونتها واقشار مختلف بسیج امضاء می شود
کد خبر: ۸۶۳۷۶۵۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج :رسیدگی به وضعیت شهر وایجاد فضاهای سبز در استان رسالت تمام افراد است وباید در حفظ ونگه داری مراتع ومراکز وفضاهای سبز سطح شهرستان واستان کوشا باشند.
استان سیستان وبلوچستان به دلیل پهناورترین  استان کشور که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است وهریک از شهرستانهای این استان بنا به نو اقلیم آب وهوایی استان را نسبت به استانهای کشور متمایز کرده وبه استان چهار فصل کشور  نیز شناخته شده است که متاسفانه نسبت به استانهای دیگر از فضای سبز کافی بر خوردار نبوده ودر صد بیشتر استان را خشکی وبیابانها فرا گرفته است .
از این رو معاونت مهندسی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان بر آن شد تا در راستای هفته درخت  کاری که در واقع بهانه وبهترین فرصت برای کاشت نهال در سطح استان است با مدیر کل منابع طبیعی وآبخیز داری استان دیدار صمیمی داشته باشد.
در این دیدار صمیمی برادر پاسدار دینی معاونت مهندسی سپاه سلمان از مدیر کل منابع طبیعی استان خواست تا با قرار دادن نهالهای مثتمر وکاشت درختهای مفید در استان به این معاونت کمک کند تا سرآنه فضاهای سبز در سطح استان ومحیط های کاری افزایش یابد.
وی با اشاره به این مطلب که می توان در هفته درخت کاری هر نهال رابه عنوان یک فرد وخانواده کاشت افزود: نهادینه کردن کاشت نهال در استان به نام هر فرد ویا یادیک شهید از شهدای استان خود مهمترین راه در احیای این فرهنگ است ومی تواند کمک مفیدی برای توسعه فضاهای سبز در سطح استان باشد.
وی در ادامه یاد آور شد : در این هفته از خبر نگار برتر درخت کاری  تقدیر می شود
گفتنی است در پایان مقرر شد تفاهم نامه ای با همکاری منابع طبیعی وآبخیز داری استان ومعاونت مهندسی سپاه سلمان به منظور ایجاد فضای سبز وکاشت نهالهای مثمر امضاء شود
ارسال نظرات