با حضور فرمانده سپاه الغدیر یزد برگزار شد

هم اندیشی بسیجیان شهرستان میبد

نشست هم اندیشی بسیجیان شهرستان میبد با حضور فرمانده محترم سپاه الغدیر استان یزد در محل مجتمع فرهنگی امام جعفر صادق (ع) شهیدیه میبد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۷۷۰۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: جلسه هم اندیشی بسیجیان شهرستان میبد به همت ناحیه مقاومت بسیج میبد و با حضور سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر یزد در مجتمع فرهنگی امام جعفر صادق(ع) شهیدیه میبد برگزار شد. در این جلسه فتوحی به عنوان سخنران به سخنرانی در خصوص انتخابات آینده پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود به دسیسه چینی های معاندان نظام در خصوص اتهام زدن به نظام در خصوص گزینشی کارکردن صلاحیت نامزدها  اشاره کرد و گفت:" در زمان ثبت نام برای مجلس شورای اسلامی بعضی افراد که دارای فسادهای اخلاقی و بعضا محکومیت های قضایی حضور پیدا کردنداند ما بسیجیان باید حواسمان جمع باشد و با بضیرت عمل کنیم ."

وی ادامه داد: دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات بیم دارد و حضور مردم در پای صندوق های رای را تهدیدی برای امنیت خود میداند و در همین راستا با استفاده از عناصر خود فروخته داخلی خود در صدد ایجاد التهاب  و نارضایتی در بین مردم است تا حضور در انتخابات تحت الشعاع این موضوع قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار