خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراغه در نشست روشنگری پیشکسوتان و بسیجیان نیروی انتظامی این شهرستان گفت: حضور حداکثری و با بصیرت در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان است.
کد خبر: ۸۶۳۷۷۱۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: با توجه به توطئه و نقشه های شوم دشمنان در قالب جریان نفوذ برای ضربه زدن به مراکز تصمیم ساز نظام اسلامی، آگاهی و بینش لازم برای حضور آگاهانه در انتخابات ضروری است.
وی اظهار کرد: بصیرت و آگاهی باید به موقع و بهینه بوده و توسط همه آحاد جامعه به ویژه در صحنه حساسی چون انتخابات پیش رو بکار گرفته شود.
حجت الاسلام فیضی زاده گفت: وهابیت و گروه های تکفیری و تروریسیت ایجاد شده توسط نظام سلطه و صهونیسم جهانی زاییده جریان نفوذی است که در بین کشورهای منطقه و امت اسلامی توسط استکبار جهانی ایجاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه عده ای می خواهند چهره آمریکا را بزک کنند این در حالی است که آمریکا همان شیطان بزرگ و با همان تفکر شیطانی در برابر ملت بزرگ ایران است.
وی تصریح کرد: امروز نیز باید در راستای صیانت از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی با ولایتمداری و بصیرت در این انتخابات حضوری فعال و حداکثری داشته باشیم.
ارسال نظرات