معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع) از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج دربندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۷۷۸۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگانمصطفی رضوانی اظهار کرد: با توجه به حضور بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه و نیاز به آگاهی بخشی پیرامون خدمات بی‌منت بسیجیان در اقصی نقاط کشور، باشگاه خبرنگاران بسیج در استانهای مختلف تشکیل شده است.

وی افزود: خبرنگاران عضو این باشگاه، بسیجیانی هستند که دغدغه‌ انتشار اقدامات بزرگ بسیج را دارند و بر حسب رسالت خطیری که بر دوش خویش احساس می‌کنند، گوشه‌ای از اوقات گران‌قیمت خویش را در طول هفته در خدمت به بسیج و بسیجیان قرار می‌دهند.

رضوانی  با بیان اینکه صدها خبرنگار افتخاری بسیج با معاونت روابط عمومی و خبرگزاری بسیج استان همکاری صادقانه دارند،‌ از ثبت نام افزون بر یکصد نفر از بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سامانه باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج خبر داد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان  افزود: ‌اولین کارگاه آموزشی خبرنگاری با سرفصل‌های مختلف خبرنویسی، گزارش‌نویسی، سوژه‌یابی، تیترنویسی، گفتگو خبری و عکاسی خبری، برای خبرنگاران افتخاری بسیجی استان در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی گفت: ماموریت اصلی باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج، انتشار سریع اخبار حضور بسیجیان در همه عرصه‌های مورد نیاز اسلام و انقلاب و مجاهدتهای آنان در حوزه‌های آموزش، درمان، سازندگی، تولیدات هنری و علمی، ارتقاء عقیدتی و اخلاقی، خودسازی و عبادت، فرهنگ و سیاست، مبارزه با تهدیدات نرم دشمنان انقلاب است.

 

ارسال نظرات