فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد:

اعزام 504 دانش آموز به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از اعزام 504 دانش آموز دختر در غالب 12 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۷۸۹۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

سرهنگ دوهندو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن اعلام این خبر از اعزام 504 دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور خبر داد و اظهار کرد: این دانش آموزان در غالب 12 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این دانش آموزان بمدت 4روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می کنند گفت: دانش آموزان در این مدت از یادمان های شلمچه، اروندکنار و هویزه بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه این نهمین اعزام دانش آموزان شهرستان رشت به مناطق عملیاتی است یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 2هزار و 700 دانش آموز دختر و پسر از این شهرستان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

دوهندو در پایان با اشاره به استقبال نوجوانان و جوانان از اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: مهمترین و موثرترین روش برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و آشنایی نسل امروز با دوران پرافتخار انقلاب اسلامی، آشنایی با ارزش های دفاع مقدس است که خوشبختانه امروز جای خود را بین جوان ها به خوبی باز کرده است.

وی در پایان افزود: یک راوی و یک روحانی همراه هر کاروان در این اردو جهت پاسخگویی به سوالات و روایت گری از حماسه های دوران هشت ساله دفاع مقدس حضور دارند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار