امیرحسین ثابتی فعال دانشجویی بیان کرد: آقای روحانی تلاش دارد با حرفهای تقدس آفرین برای برجام، این واژه و تعبیر را به عنوان یک مفهوم مثبت و مقدس در جامعه مطرح کند و به نوعی ازین طریق باب نقد را بر منتقدین ببندد.
کد خبر: ۸۶۳۷۹۰۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
امیرحسین ثابتی فعال دانشجویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر آقای روحانی مبنی بر اینکه موفقیت برجام حاصل دعای سحرخیزان است تصریح کرد: برجام نسبت به شعارهایی که داده شد و انتظاراتی که توسط خود دولت در بین مردم بوجود آمد؛ از جمله اینکه حتی آب خوردن مردم را هم وابسته به برجام می‎دانستند؛ نتوانست دستاورد عینی و ملموسی برای مردم داشته باشد و دیگر آن بار تبلیغاتی و مثبتی که قبل از اجرای آن به نفع دولت داشته اکنون ندارد.
 
ثابتی با بیان اینکه اظهارات آقای روحانی را نباید خیلی جدی گرفت گفت: ازین رو آقای روحانی تلاش دارد با حرفهای تقدس آفرین برای برجام، این واژه و تعبیر را به عنوان یک مفهوم مثبت و مقدس در جامعه مطرح کند وبه نوعی ازین طریق باب نقد را بر منتقدین ببندد.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: اظهارات اخیر آقای روحانی ادامه گفتمانی است که پیشتر آقای لاریجانی و افرادی دیگر در پیش گرفته و بیان کرده بودند که برجام پرونده رهبری است و به نوعی تلاش داشتند تا با ایجاد مانع در برابر منتقدان، اجازه ندهند صدای منتقدان شنیده شود.

ثابتی در خاتمه یادآور شد: اما  همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند برجام به شدت مبهم و ساختارهای آن ضعیف است.
ارسال نظرات