مدیرکل صدا و سیمای گیلان:

برنامه‌های تبلیغی نامزدهای مجلس خبرگان در گیلان مشخص شد

مدیرکل صدا و سیمای گیلان زمان‌بندی پخش برنامه‌های تبلیغی نامزدهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از رسانه استانی را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۳۷۹۲۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

علی طلوعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، در این خصوص گفت: برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان گیلان در دو ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی، برابر ضوابط تعیین شده در آیین نامه تبلیغات نامزدها و در نظر گرفتن تعداد داوطلبان استان، برای هر نامزد یک برنامه 20 دقیقه‌ای تلویزیونی و یک برنامه 25 دقیقه‌ای رادیویی در نظر گرفته شده و هر برنامه نیز یک بار بازپخش می‌شود.

وی با اشاره به این که پخش این برنامه ها از 27 بهمن ماه‌جاری آغاز و تا پنجم اسفندماه ادامه خواهد داشت، افزود: ویژه برنامه‌ها با هدف آشنایی مردم با نامزدها و انتخاب اصلح تهیه و پخش می‌شود و نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در استان، برنامه‌ها، نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره مسائل مهم و مختلف از طریق رسانه استانی ارائه می‌کنند .

مدیرکل صدا و سیمای گیلان تصریح کرد: ویژه برنامه‌های رادیویی تبلیغی انتخابات مجلس خبرگان در دو بخش ساعت‌های 10 و پنج دقیقه و 16 و 30 دقیقه پخش می‌شود و ویژه برنامه تلویزیونی نیز در ساعت‌های 17 و 30 دقیقه و 20 و 45 دقیقه بعد از پخش خبر از شبکه استانی گیلان پخش می‌شود.

به گزارش بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین پروایی، آیت الله رمضانی،آیت الله زین العابدین قربانی، آیت الله حسینی اشکوری، حجت الاسلام والمسلمین ردایی، حجت الاسلام والمسلمین رهنما، حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی و آیت الله تسخیری نامزدهای شرکت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از استان گیلان هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار