معاون میراث فرهنگی استان زنجان:

کاهش زمان رسیدگی به شکایات مسافران و اقامت‌کنندگان نوروز 95 در زنجان

سعی داریم در نوروز 95 زمان رسیدگی به شکایات مسافران و اقامت‌کنندگان به کمتر از 22 ساعت برسد.
کد خبر: ۸۶۳۸۰۲۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون میراث فرهنگی استان زنجان با اشاره به نوروز امسال که میانگین زمان رسیدگی به شکایات مسافران 22 ساعت بود گفت: سعی داریم در نوروز 95 زمان رسیدگی به شکایات مسافران و اقامت‌کنندگان به کمتر از 22 ساعت برسد.

علی‌اکبر شرفی افزود: در ایام نوروز آمار روزانه بازیدکنندگان، اقامت‌کنندگان و آمار مسافران ورودی در میادی ورودی استان توسط اداره کل میراث فرهنگی تهیه و جمع‌آوری و به ستاد مرکزی ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: از مجتمع‌های بین راهی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی به شکل گروهی توسط اعضای کمیته‌های ستاد اجرایی سفر بازدید و نظارت به عمل می‌آید.

شرفی عنوان کرد: از روزهای آخر امسال بروشورهایی در مراکز اطلاع رسانی استان‌های همجوار در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان زنجان برای مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام برای اطلاع از میزان رضایتمندی مسافران و گردشگران فرم‌های نظرسنجی به مسافران ارائه می‌شود.

علی‌اکبر شرفی افزود: در حال حاضر لیست خدمات و تسهیلات فراهم شده اعضای ستاد و اطلاع رسانی در سطح مراکز اطلاع رسانی و سازمانهای مربوطه تهیه شده است.

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار داشت: نظارت بر تاسیسات گردشگری از 25 اسفندماه امسال تا 15 فروردین 95 در قالب تیم‌های نظارتی به همکاری دستگاههای مختلفی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعزیرات حکومتی و صنعت معدن و تجارت، اماکن و اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان آغاز می‌شود.

ارسال نظرات