ویژه برنامه‌های «متن؛ حاشیه»، «من ایرانی هستم»، «منطقه آزاد» و «صندوق» برنامه‌هایی هستند که در ایام انتخابات از شبکه سه سیما پخش می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۳۸۰۵۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر شبکه سه سیما درباره ویژه برنامه‌های انتخاباتی گفت: علاوه بر ستاد انتخابات رسانه ملی، هر کدام از شبکه ها برنامه هایی را به مناسبت انتخابات پیش رو تدارک دیده اند و این شبکه نیز به سهم خود ویژه برنامه های" متن- حاشیه " را در ساعت 20 شنبه ها، "من ایرانی هستم" ساعت 19 هر شب به جز پنج شنبه و جمعه، "منطقه آزاد" ساعت22 و 15 دقیقه و "صندوق" ساعت 21 و 40 دقیقه به جز جمعه ها در نظر گرفته است.

غلامرضا میرحسینی افزود: برنامه کوتاه "من ایرانی ام" هم هر شب ساعت 20 و 30 به جز پنج شنبه و جمعه برای مخاطبان پخش می شود و می توان گفت به جز برنامه "متن-حاشیه" که برنامه ای  هفتگی است، دیگر ویژه برنامه ها هر شب از ساعت 7 تا 12 در جدول پخش شبانه گنجانده شده است.
وی همچنین به سریال نوروزی شبکه سه سیما اشاره کرد و گفت: چند سریال برای نوروز 95 پیشنهاد شد که از این میان مجموعه «بیمار استاندارد» به سبب اینکه با فضا و برنامه های این شبکه همخوانی بیشتر دارد و با توجه به سابقه موفق سعید آقاخانی به عنوان کارگردان چند سریال در شبکه سه، برای نوروز در دست ساخت است.
سریال «بیمار استاندارد» که به تهیه کنندگی مسعود ردایی و کارگردانی سعید آقاخانی در 14 قسمت 45 دقیقه ای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تولید می شود، درباره فردی تحصیلکرده در رشته بازیگری است که در نقش یک بیمار ظاهر می‌شود و همین ایفای نقش ماجراهایی را به‌دنبال می‌آورد.

ارسال نظرات