رسانه‌ها زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

گروه سیاسی: فرماندار بویراحمد اظهار کرد: رسانه‌ها زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات هفتم اسفند سال‌جاری فراهم کنند.
کد خبر: ۸۶۳۸۰۹۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
محمدکاظم نظری، فرماندار بویراحمد امروز، 26 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران از رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد کرد و گفت: نقش پررنگ رسانه‌ها در پرشور کردن انتخابات مهم است.
وی بیان کرد: بحث انتخابات از حساس‌ترین اقدامات دولت در سال‌جاری بوده که امیدواریم با شکوه و عظمت هرچه تمام برگزار شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به حساسیت انتخابات امسال، ابراز کرد: رسانه‌ها زمینه مشارکت خوب و فاخر مردم را در انتخابات فراهم کنند.
نظری ضمن قدردانی از همکاری خوب اصحاب رسانه و مطبوعات که تاکنون ستاد انتخابات را یاری کردند و در اطلاع‌رسانی همراه و همگام با دست‌اندرکاران انتخابات بودند، اضافه کرد: با اتمام انتخابات از رسانه‌هایی که در جریان شفاف‌سازی انتخابات پیش‌رو بودند به پاس تلاش‌های بی‌شائبه آن‌ها تقدیر و تشکر می‌شود.
وی ادامه داد: رسانه‌ها با حساسیت هرچه تمام‌تر اخبار انتخابات را انعکاس دهند تا خللی در برگزاری انتخابات ایجاد نشود تا شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.
فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن توصیه به اصحاب رسانه، عنوان کرد: رسانه‌ها اخبار را از منابع موثق دریافت کنند و برای شفاف‌سازی انتخابات و برگزاری پرشور اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند و حساسیت‌ها و ظرافت‌های انتخاباتی را حفظ کنند.
نظری با بیان اینکه هدف ستاد انتخابات برگزاری انتخابات پرشور و سالم است، یادآور شد: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات سالم و پرشور اندیشیده شده که امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.
ارسال نظرات