مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام گفت: تصور دشمن در «پسا برجام» این بود که مردم ایران دست از دشمنی با آمریکا برمی‌دارد.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۱۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
حجت السلام سید جعفر احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن تشکر از حضور حماسی میلیون ها انسان با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی در جشن پیروزی انقلاب؛ به پیام های داخلی و خارجی راهپیمایی 22 بمهن اشاره کرد و افزود: مردم در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند که ایران تنها حکومتی که می تواند هر سال میلیون‌ها انسان عاشق و فدایی انقلاب را به خیابان بیاورد.

وی  ضعف اساسی دشمن را یکی دیگر از ویژگی های این حماسه حضور دانست و تصریح کرد: حتی دشمنان قسم خورده ما هم نمی توانند در دشمنی با ایران اسلامی؛ همین مقدار نیرو را در یک صف با هم قرار دهند،چرا که بسیج مردمی در خیلی از جریان های انقلاب مسیر حرکت دشمن را عوض کرد.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان نعمت حضور و بسیج مردمی باشیم و به پاس آن هزاران سجده شکر به جا آوریم، خاطر نشان کرد: خود ایجاد انقلاب اسلامی ما اعجاز بود و امروز حضور مردم در صحنه های انقلاب همانند راهپیمایی 22بهمن و... اعجاز دیگری در پشتیبانی و همراهی مردم با ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری ایران اسلامی است.

حجت الاسلام احمدی بیان داشت: امروز همان تفکر امام خمینی (ره) توسط خلف صالحش مقام معظم رهبری با استقامت ملت ایران؛ زلزله انقلابیون در سراسر جهان شکل گرفته است و همه تلاش دشمن در کمرنگ کردن و گرفتن سرعت انقلاب در رسیدن به اهداف اصلی است.

وی با بیان این که ایران مقتدر از دشمنان خارجی ضربه نمی خورد، یادآور شد: امروز توطئه گران و فتنه گران داخلی با نفوذ درصدد ضربه زدن و تضعیف جایگاه های اصلی، قانونی و ارزشی کشور هستند که دستشان تا مفرق در بیت المال و خیانت به نظام، ولایت و مردم آلوده است و جام زهر به امام راحل خوراندند.

وی اضافه کرد: این طیف به اصطلاح دلسوز اسلام و نظام هر روز دم از قانون می زنند و از طرفی به شورای نگهبان قانون اساسی حمله می برند و در اظهارتشان خیلی وقیحانه با خاطره سازی و تحریف اندیشه امام (ره)، چهره استکبار جهانی را بَزک و دم از رابطه با آمریکا می زنند.

وی با اشاره به این که تصور دشمن در «پسا برجام» این بود که مردم ایران دست از دشمنی با آمریکا برمی دارند عنوان نمود: مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که محوری ترین شعارشان در مقابل استکبار جهانی «مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل» است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام با تشکر از مشارکت مردم ولایی تربت جام در برگزاری بیشترین یادواره شهدا در روستا ها و ویژه برنامه های بصیرتی و فرهنگی در طول دهه فجر؛ ازحضور کمرنگ برخی مسئولان اجرایی در مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهدا انتقاد کرد.

وی گفت: اگر بسیج منتقد دولت است خود را دوست اصلی دولتمردان و خادمان به ملت می‌داند چون بسیج تکلیف گراست، بسیج دغدغه دین دارد و نمی خواهد دولتی که با رأی خودشان روی کار آمده خدای نکرده خارج از دایره اسلام و مصلحت نظام حرکت کند.

احمدی در پایان حضور با بصیرت و حداکثری مردم و بسیجیان را در انتخابات 7 اسفند خواستار شد و تأکید کرد: تبیین گفتمان ولایت فقیه و رهنمودهای ولی امر مسلمین و تبیین شاخصه های نامزد اصلح وظیفه ذاتی و اساسی بسیج با اجرای نهضت ها روشنگری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها