سردار فتوحی:

ملت ایران تیر خلاصی را در انتخابات به آمریکا و عوام خواهد زد/ چشم طمع آمریکایی ها به انتخابات است

سردار فتوحی بخاطر حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن که سیلی محکمی به استکبار جهانی (آمریکا) زد،گفت: ملت ایران تیر خلاصی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به عوام خواهد زد.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۲۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: همایش بزرگ گفتمان ولایت عصر امروز با حضور سردار فتوحی در جمع فرماندهان و بسیجیان شهرستان بافق برگزار شد.

در این نشست سردار فتوحی ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک به مردم شهرستان بافق بخاطر حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن که سیلی محکمی به استکبار جهانی (آمریکا) زد،گفت: ملت ایران تیر خلاصی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به عوام خواهد زد.

سردار فتوحی هدف این گردههایی را تبیین شفاف سازی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در 14 و 19 دی با تمرکز روی محورهای اصلی و مهم آن به ویژه راه حل های پیشنهادی معظم له عنوان کرد و گفت: تجربیات گذشته نشان می دهد نخبگان و خواص جامعه که می بایست مسیر را ادامه دهند، یا با هم اختلاف نظر داشته و یا وظیفه خود را تشخیص نداده اند که اگر وظیفه خود را به درستی انجام می دادند، امروز فتنه ای به وجود نمی آمد.

سردار فتوحی افزود: امروز موضوع مهم و سرنوشت ساز تنها نگذاشتن رهبری است. امروز هر فرد اگر نقش مؤثر خود را در خانواده بزرگ انقلاب اسلامی که قریب نیمی از خانواده فعالان اجتماعی را تشکیل می دهد، با اقدام صحیح، به موقع و محافظه کارانه انجام دهد، جلوگیری از دوباره روی دادن این اتفاق خواهد کرد.

سردار فتوحی در سخنان خود به راه حل های پیشنهادی رهبری اشاره نمود و بیان کرد:

هر کدام 2 نفر یا... با خود همراه کنیم و پای صندوق بیاوریم برای دو هدف: 1- حضور حداکثری 2- تمرکز بر لیست افراد معرفی شده توسط معتمدین متدین انقلابی تا رأی آن مؤثر گردد و انقلاب به خطر نیوفتد.

ایشان در ادامه به بیان محورهای این انتخابات پرداخت و افزود:

محور اول: هدفی که رهبری دنبال می کند تعیین تکلیف برای مردم در حفظ انقلاب اسلامی در برابر هجمه های وسیع دشمنان است.

محور دوم: اهمیت ماندگاری انقلاب اسلامی و ضرورت تحلیل و علت یابی این ماندگاری

محور سوم: همه همت دشمن( از بین بردن این ماندگاری) و همه همت ما باید این باشد که این ماندگاری انقلاب اسلامی را افزایش دهیم.

محور چهارم: تاکید مجدد بر اهمیت ماندگاری انقلاب و تامین عناصر این ماندگاری

محور پنجم: معرفی عناصر ماندگاری این انقلاب و تاکید بر آن

وی بیان کرد: چشم طمع آمریکایی ها به انتخابات است آن ها می خواهند ما را از اهداف مان دور کنند، دشمن از تحول صحبت می کند، اما تحول آن ها ضد تحول ماست، آن ها می خواهند تحولی در ایران باشد که ما را از اهداف مان که کامل شدن است دور کند، اهدافی که نبی اکرم(ص) برای ما معین کرده است.

ملت ایران باید علی رغم دشنان حرکت خود را چه در این انتخابات و چه در مسائل دیگر اجتماعی درست ضد خواسته دشمن انجام دهد و به دهان دشمن بکوبد. آن هم با شرکت در انتخابات(حضور حداکثری) و انتخاب درست است.

اطمینان به فهرست یا افراد معرفی شده توسط معتمدین متدین انقلابی که دنبال رو حرف غربی ها نیستند. باید دید این افراد متدین و انقلابی هستند، آن گاه به این افراد رأی داد و اگر این افراد به مسائل انقلاب، به مسائل دین، به مسائل استقلال کشور اهمیت نمی دهند و دنبال حرف آمریکا و غیر آمریکا است به حرفشان اطمینان نکنیم. این راه حل خوبی برای انتخاب فرد اصلح است.

سردار فتوحی در پایان سخنان خود خطاب به آمریکا و حامیان آن پیامی داد و گفت: «ای آمریکا و هم پیمانان، ملت ایران اجازه نمی دهد و پیدا نمی شود تا اشعصی بخواهد اشتری را از میدان نبرد براند.»

ملت ایران بصیرت دارد و نمی گذارد تاریخ دوباره تکرار شود و همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهد بود.

روابط عمومی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بافق


ارسال نظرات