نماینده استانی نهاد رهبری در دانشگاه های گیلان:
نماینده استانی نهاد رهبری در دانشگاه های گیلان گفت: در کار فرهنگی مخاطبین ما باید جوانان باشند و به واسطه آنها، تأثیر کار روی دیگر اقشار نیز گذاشته خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۴۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام پوررضا در نشست شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی با محوریت کنگره 8000 شهید استان گیلان که در دانشگاه گیلان برگزار شد،اظهار کرد: در مقوله کارهای فرهنگی فکر، تعقل و لقای الهی را باید در نظر بگیریم.

وی افزود: ریشه کار فرهنگی همان حضور دل است و باید حضور دل را  مورد توجه قرار دهیم و از اعتقادات مان دفاع کنیم.

نماینده استانی نهاد رهبری در دانشگاه های گیلان کار فرهنگی را از جنس کار قلبی دانست و گفت: انبیا ابتدا دل را آماده می‌کردند و سپس ذهن را پرورش می‌دادند.

حجت الاسلام پوررضا با بیان اینکه وقتی برای انجام کار فرهنگی، مبنا را انبیاء الهی قرار دهیم، کار ما کارِ دلی می‌شود و تأثیر خود را می‌گذارد تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم که در دانشگاه ها ابزار داشته باشیم، اگر به دیگران ارادت داریم باید ارادتمان در راستای خدا باشد.

نماینده استانی نهاد رهبری در دانشگاه های گیلان ضمن ابراز خرسندی از صمیمت و همکاری بین بخش های فرهنگی و نهاد رهبری گفت: در کار فرهنگی مخاطبین ما باید جوانان باشند و به واسطه آنها، تأثیر کار روی دیگر اقشار نیز گذاشته خواهد شد.

حجت الاسلام پوررضا با بیان این که در مقابل نعمت های الهی تواضع داشته باشیم و با غرور، حسادت خودمان را محروم نسازیم، گفت: جوانان قشر فرهیخته جامعه هستند و به جهت این که آنان را به راه مستقیم هدایت کنیم ابتدا باید بر روی دل های جوانان مان کار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سند اسلامی شدن دانشگاه ها به چهار بخش فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و مدیریتی که این سند آمده است، توضیحاتی ارائه داد.

نماینده استانی نهاد رهبری در دانشگاه های گیلان در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: نباید نسبت به این موضوع مهم بی تفاوت باشیم.

 

ارسال نظرات