توهم پرواز، جوان 27ساله گیلانی را به کام مرگ کشاند

توهم پرواز در اثر مصرف مواد روانگردان شیشه از ارتفاع پل یخسازی رشت، جوان 27 ساله را به کام مرگ کشاند.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۵۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پی سقوط جوان 27 ساله از پی یخسازی رشت، اظهار کرد: عصر روزگذشته در پی اعلام مركز فوریت‌های پلیسی مبنی بر فوت جوانی در پل یخسازی شهرستان رشت، ماموران انتظامی كلانتری 22 جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل و با تحقیق از شاهدان این حادثه متوجه شدند كه این جوان 27 ساله از روی پل یخسازی خود را به پایین پرتاب نموده و فوت كرده است.

سرهنگ خیرخواه با بیان اینكه این جوان معتاد به شیشه بوده و 4 فقره سابقه كیفری نیز در پرونده خود دارد، گفت: متهم كه اهل و ساكن رشت می‌باشد، 4 بار به علت اعتیاد و اخلال در نظم عمومی دستگیر و مورد پیگیری قضایی قرار گرفته بود.

سرهنگ جعفری خیرخواه با بیان اینكه مصرف مواد روانگردان افراد را دچار نوعی سرخوشی و رفتارهای پرخطر می‌نماید، تصریح کرد: افرادی كه تمایل به خودكشی دارند، ممكن است احساساتی مانند ترس، ناامیدی، ناتوانی، سردرگمی و افسردگی داشته و به دنبال پایان دادن به احساسات طاقت‌فرسا و یا شرایطی كه به نظر آنان تحمل ناپذیر است، باشند.

جعفری خیرخواه ضمن توصیه به خانواده‌ها در خصوص تحكیم روابط حسنه خانوادگی، بیان کرد: مركز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس گیلان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به صورت حضوری و تلفنی با شماره 2188085 به شهروندان می‌باشد؛ جسد این جوان 27 ساله جهت سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی منتقل شد.

ارسال نظرات