آیه الله معلمی:

تقویت سنگر ولایت فقیه اقتدار جامعه اسلامی است

ولایت فقیه مهم‌ترین عامل در حفظ وحدت رویه در جامعه است که باید با تقویت سنگر ولایت فقیه، جامعه را به اقتدار بیشتر در جهان برسانیم.
کد خبر: ۸۶۳۸۱۷۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: ولایت فقیه آرزوی 1400 ساله شیعه را تحقق بخشید و مردم راه امام خمینی(ره) به خوبی شناختند و با نهضت ایشان همراه شدند و امروز موفقیت‌های ما در گرو شناخت درست از ولایت و امامت است.

 آیت‌الله علی معلمی،  در جمع مردم نکا در مسجد جامع این شهرستان اظهار کرد: ولایت فقیه مهم‌ترین عامل در حفظ وحدت رویه در جامعه است که باید با تقویت سنگر ولایت فقیه، جامعه را به اقتدار بیشتر در جهان برسانیم.

وی با بیان اینکه به برکت امام راحل و رهبری امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار در جهان است، افزود: امروز ولی فقیه عادل در راس نظام قرار دارد و در ادامه راه نیز باید با حفظ وحدت رویه و اجتماع خبرگان در مجلس خبرگان رهبری و انتخاب افراد متعهد و انقلابی، نظام را یاری کرد.

امام جمعه قائم‌شهر ادامه داد: ولایت فقیه مسئله فقهی، کلامی و فلسفی است که مسئله امامت و ولایت امر الهی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و بدانیم در برخی از موارد گاهی به جای اینکه امام در جایگاه حق امامت و ولایت بنشیند فردی به ناحق در مسیر امامت قرار می‌گیرد.

معلمی اضافه کرد: به عنوان نمونه در زمان رژیم گذشته، شاه در جایگاه رهبری بود و همچنین در کشور عراق، صدام بر مردم حکومت می‌کرد و به نوعی مردم از شیطان و ناحق حمایت می‌کردند اما امام راحل در جایگاه امامت، امت را در مسیر حق و به سوی خداوند هدایت کرد و مردم را از مراجعه به طاغوت و سلطان جاهل نجات داد.

وی با اعلام اینکه امروز با گذشت 37 سال از عمر این انقلاب، مردم بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: وجود ملت ما در صحنه‌های مختلف این انقلاب، نظام ما را دسیسه‌های مختلف دشمن در امان داشتند و اگر نبود دفاع جانانه مردم در طول دفاع مقدس، این عزت‌مندی به دست نمی‌آمد.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری ادامه داد: اکنون به برکت پیروزی انقلاب، کشور از یک مجلس و قانون مناسبی برخوردار شد و همه اموری که در گذشته براساس نظر و خواسته‌های شخصی قدرت‌مندان و وابستگان اداره می‌شد و مردم هیچ جایگاهی در سرنوشت خود نداشتند اکنون به مردم واگذار شد و مردم ما دارای ارزش و بزرگی شدند.

معلمی گفت: دشمن برای نفوذ در این دوره از انتخابات با برنامه‌ریزی وارد شده‌است و تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌کند و مردم نیز باید با بصیرت لازم وارد شوند و تصمیم‌سازی کنند و افرادی را برای مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنند که در راستای فرهنگ ناب اسلام، شهادت، ایثار، مقاومت و.. گام بردارند.

وی با انتقاد از آن دسته از افرادی که اجلاسیه‌های مجلس خبرگان رهبری را تشریفاتی می‌دانند، گفت: هر ساله دو مرتبه اجلاسیه و نشست دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار و از اهمیت بالایی برخوردار است، اما در این نشست‌ها از خبرنگاران و رسانه‌ها دعوت نمی‌شود و برنامه‌ها رسانه‌ای نمی‌شود اما این مسئله از وظیفه و رسالت مهم و حیاتی این مجلس نمی‌کاهد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری حرف‌های جدی دارد و تذکر به دولت و زیرمجموعه‌های رهبری در دستور کار مجلس خبرگان رهبری است، افزود: در این راستا باید بدانیم که جایگاه مجلس خبرگان رهبری بسیار بالا و رفیع است و لذا باید به دور از هرگونه حاشیه و شائبه سیاسی برگزار شود و شأن و جایگاه این مجلس حفظ شود.

معلمی در پایان با بیان اینکه مردم باید افرادی را در انتخابات آینده انتخاب کنند که از وابستگی‌های سیاسی و جناحی به دور باشد، گفت: انتخاب افرادی متعهد، ولایت‌مدار و مردمی باید در راس برنامه‌های مردم باشد و در این دوره نیز با بصیرت کامل وارد عرصه انتخابات شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار