یک منزل مسکونی واقع در شهرک زیتون شهرستان پارس آباد دچار آتش سوزی شد.
کد خبر: ۸۶۳۸۲۰۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، این آتش سوزی حوالی ساعت 11 در شهرک زیتون شهر پارس آباد رخ داد؛ خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی دربر نداشته است و هنگام آتش سوزی هیچ یک از ساکنین آن در منزل نبودند.

هنوز دلیل اصلی این آتش سوزی اعلام نشده ولی اتصال سیم های برق یکی از احتمالات مطرح شده برای این حادثه است.

با اینکه آتش سوزی توسط ساکنین محله و عوامل آتش نشانی مهار شد اما در این میان عملکرد آتش‌نشانان به شدت مورد اعتراض صاحب این خانه و ساکنین این محله قرار گرفت. بطوری که 'عطایی' یکی از شاهدان این آتش سوزی، حادثه را اینگونه برای خبرنگار ما شرح داد: با صدای جیغ زدن یکی از همسایه ها بیرون آمدیم و متوجه آتش سوزی شدیم. فوراً با آتش نشانی تماس گرفتیم اما حدود 15 دقیقه طول کشید تا ماشین آتش نشانی رسید. اگر می‌خواستند مسیر ایستگاه آتش‌نشانی تا محل حادثه را پیاده هم بیایند 10 دقیقه بیشتر در راه نبودند!

'يزداني' صاحب این خانه نیز که تمام دارایی زندگی اش را در این آتش سوزی از دست داده، ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف عوامل آتش نشانی اعلام کرد: این آتش سوزی در شرایطی مهار شد که به جزء دود و خاکستر، چیزی از اسباب و وسایل منزل باقی نمانده بود و این در حالیست که سوای از تاخیر نیروهای آتش نشانی پارس آباد در اطفای حریق، حضور بدون تجهیزات ایمنی همچون لباس، کلاه و دستکش مخصوص در عملیات اطفاء حریق بود که جای تامل داشت.

گفتنی است، تمامی لوازم داخل این منزل در آتش سوخت و گفته می شود بیش از یک میلیارد ریال خسارت به آن وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، عملکرد آتش‌نشانی شهرداری پارس آباد که پیش از این هم بارها مورد انتقاد و اعتراض مردم قرار گرفته بود نشان می‌دهد که در صورت بروز حادثه برای شهروندان، تجهیزات کمک‌رسانی مناسبی ندارد و ممکن است در حوادث بعدی، شاهد صحنه‌های تلخ صدمات جانی باشیم.

ارسال نظرات