سرپرست هیات کاراته استان خبر داد :

به میزبانی محلات مسابقات کاراته سبک کیوکوشین قهرمانی کشور

کد خبر: ۸۶۳۸۲۲۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

علیرضا سیفوری سرپرست هیات کاراته استان گفت : مسابقات  کاراته سبک کیوکوشین قهرمانی کشور 30 بهمن ماه به میزبانی شهرستان محلات برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 200 نفر از کاراته‌کاران 10 استان حضور پیدا خواهند کرد.

سرپرست هیئت کاراته استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به میزبانی محلات به عنوان میزبان این دوره از رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور یک تیم از این شهرستان و 20 نفر از تیم کاراته اراک در این مسابقات شرکت می‌کنند.

سیفوری بیان کرد: نفرات اول هر وزن در این دوره از مسابقات به اردو تیم ملی دعوت می‌شوند و افراد منتخب نیز به مسابقات خارج از کشور اعزام می‌شوند.

وی گفت: مسابقات قهرمانی سبک کیوکوشین قهرمانی کشور در ساعت 9 صبح روز جمعه 30 بهمن ماه در سالن فتح‌المبین شهرستان محلات برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت کاراته استان مرکزی در ارتباط با برگزاری مسابقات چند جانبه کیوکوشین اویاما باشگاه‌های  استان مرکزی نیز  اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 300 نفر از کاراته کاران استان‌های مرکزی، اصفهان، لرستان و کرمانشاه در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سیفوری تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها خردسالان در 9 وزن، نونهالان در 10 وزن، نوجوانان در 12 وزن، جوانان 13 وزن و بزرگسالان در هشت وزن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی  اضافه کرد: در سیزدهمین دوره مسابقات سبک کیوکوشین اویاما باشگاه‌های استان مرکزی 150 نفر از کاراته‌کاران استان حضور دارند.

سرپرست هیئت کاراته استان مرکزی اظهار داشت: نفرات برتر در این دوره به اردوی تیم ملی راه پیدا می‌کنند.

سیفوری با اشاره به برگزاری مسابقات چندجانبه کیوکوشین اویاما باشگاه‌های استان مرکزی افزود: این مسابقات نیز 30 بهمن ماه در خانه کاراته مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد اراک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کاراته قهرمانی کشور بیان کرد: این دوره از مسابقات کشوری سبک‌های آزاد بانوان 32 تیم هشت نفره متشکل از چهار ورزشکار، یک مربی، یک سرپرست و دو داور از استان‌های مختلف کشور حضور دارند.

سرپرست هیئت کاراته استان مرکزی اظهار کرد: نفرات اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها به اردوی تیم ملی کاراته بانوان دعوت و نفرات منتخب نیز برای اعزام در مسابقات آسیایی آماده می‌شوند.

به گفته وی این مسابقات 29 بهمن ماه در استان مازندران برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با برگزاری کلاس داوری کاراته رشته کومیته بانوان استان مرکزی بیان داشت: کلاس داوری برای سبک‌های کنترلی کاراته بانوان با شرکت 50 نفر از کاراته‌کاران استان‌های هم‌جوار همانند همدان، لرستان و قم برگزار می‌شود.

سرپرست  هیئت کاراته استان مرکزی اظهار کرد: مرحله تئوری و عملی کلاس داوری کاراته بانوان 29 و 30 بهمن ماه در سالن کاراته مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد برگزار خواهد شد
ارسال نظرات