رحیمی زاد، از افزایش اعتبارات اختصاص یافته به برنامه‌های فرهنگی خبر داد و گفت: این افزایش شامل فعالیت‌های قرآنی نیز می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۲۲۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، مراسم گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) با حضور فرماندار گرمی و رئیس کانون‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان، با تجلیل از چهره‌های قرآنی بانوان شهرستان گرمی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از بانوان و فعالان قرآنی در محل سالن حافظ گرمی برگزار شد؛ میرعلی رحیمی‌زاد فرماندار گرمی، حضرت زینب(س) را اسوه صبر و پایداری و استقامت عنوان کرد و گفت: عمه سادات حضرت زینب(س) وقتی با آن همه مصیبت عظما روبرو شد "ما رایت الا جمیلا " گفت و با اعتقاد راسخ و ایمان قلبی به حقانیت طریق انبیاء و ائمه، همه چیز حتی شهادت عزیزترین و نزدیک‌ترین خویشاوندان خود را زیبا می‌دید.

رحیمی زاد مادران معظم شهدا را پیروان واقعی حضرت زینب(س) دانست و گفت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی، کم مادرانی نداشتیم که خود فرزندان نوجوان وجوانانشان را بدرقه جبهه‌های جنگ می‌کردند و از شهادت و تقدیم عزیزترین کس خود به دین و انقلاب احساس غرور و رضایت می‌کردند.

فرماندار و رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان گرمی به مشکلات اعتباری مراکز فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی نیز اشاره کرد وگفت: برای سال 95 برنامه ویژه‌ای در بخش فرهنگی که فعالیت‌های قر‌آنی را نیز شامل می‌شود داریم واعتبارات این فصل افزایش می یابد.

ارسال نظرات