فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: درک عمیق و حضور مداوم و به موقع مردم در صحنه های مختلف ماندگاری انقلاب اسلامی را رقم زده است.
کد خبر: ۸۶۳۸۲۶۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی در همایش نهضت روشنگری که در حسینیه شهدای ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه برگزار شد، اظهار داشت: حضور به هنگام مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب، ضامن حفظ و ماندگاری انقلاب بوده است.

وی به نقش نخبگان در زمینه جلب آحاد مردم به حضور باشکوه در انتخابات اشاره وافزود: نخبگان در هر جامعه‌ای الهام‌بخش هستند که در عرصه انتخابات هم می‌توانند حضوری فعالانه داشته باشند.

به گفته رجبی، حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موید این نکته است که در صحنه انتخابات هم حضوری پرشور خواهند داشت که در این میان وظیفه بسیجیان، دوچندان است.

وی بیان داشت: عظمت انتخابات به گونه ای است که حتی افرادی که نظام را هم قبول ندارند باید در صحنه حضور داشته باشند چرا که عظمت این حرکت عظمت کشور را در صحنه بین المللی نشان می دهد.

سردار رجبی تصریح کرد: امروز افراد وابسته به دشمنان ما از جمله رژیم آل سعود نیز تحرکات بسیاری دارند و به گونه ای از عظمت انقلاب اسلامی متحیر شده اند که جنگ و درگیری را به دیگر کشورهای اسلامی کشانده اند.

وی ادامه داد: از طرفی خوی استکباری آمریکایی ها نیز همچنان وجود دارد و سیاست کلان انان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت همیشگی دنبال می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به افرادی که دل در گرو دوستی با امریکا دارند گفت: افرادی که به دنبال دوستی با امریکا هستند و به فرموده مقام معظم رهبری می خواهند دل به اجانب بسپارند و خود را کم ببینند باید بدانن که دوستی با امریکا سرانجامی جز نابودی نخواهد داشت.

باید با بصیرت انتخابی اصلح داشت

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم انتخاب اصلح اظهار داشت: باید سوابق افرادی که در انتخابات شرکت نموده اند مورد بررسی قرار گیرد و باید تلاش شود تا افرادی خوش سابقه که دل در گرو انقلاب و نظام دارند انتخاب شوند.

رجبی با بیان اینکه باید راهکارهای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد افزود: باید فردی انتخاب شود که در صحنه های حساس و سخت به خوبی خود را نشان داده باشد و حضوری فعال داشته باشد.

وی افزود: حضور گسترده و انتخاب فردی اصلح قدرت سیاسی و امنیتی را در عرصه های بین المللی بالا خواهد برد.

سردار محمد حسین رجبی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم اشاره نمود و گفت:پاسداری صحیح و به موقع و غیر محافظه کارانه از انقلاب انتظار امروز مقام معظم رهبری از بسیجیان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس خاطر نشان کرد: از نمونه های حضور به موقع مردم می توان به دوران پیروزی انقلاب اسلامی اشاره نمود، در بدو پیروزی انقلاب اسلامی در همین منطقه کردستان عده ای از مزدوران و دست نشاندگان دشمن به دنبال ایجاد درگیری ها و تجزیه طلبی بودند که مردم همین منطقه با مجاهدت خود در برابر ایادی استکبار و مزدوران ایستادند و با حضور به موقع خود امنیت پایدار امروز کردستان را رقم زدند.

رجبی افزود: جنگ تحمیلی نیز یکی دیگر از نمونه های شاخص و بارز تحکیم و ماندگاری انقلاب بود که مردم در جهت دفاع از کشور و دفاع از انقلاب اسلامی در برابر متجاوزان ایستادند و با احساس تکلیف خود به موقع وارد عمل شدند و از ارزش های انقلاب دفاع کردند.

وی ادامه داد: مردم فهیم و انقلابی ایران با درکی صحیح جنگ را با پیروزی در برابر 54 کشور جهان به پایان رساندند و از آب و خاک خود دفاع کردند.

فرمانده سپاه کردستان تصریح کرد: نقطه قوت ما در هشت سال جنگ تحمیلی نیروهای مردمی بودند که با رویه و رویکرد مجاهدت و با اخلاص وارد عمل شدند.

به گفته رجبی درک عمیق و حضور مداوم و به موقع مردم در صحنه های مختلف است که ماندگاری انقلاب اسلامی را رقم زده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بخش پایانی سخنان خود نیز با اشاره به نفوذ تفکر انقلاب اسلامی بیان داشت: برد انقلاب اسلامی امروز به جایی رسیده است که مرزهای جغرافیایی را کنار گذاشته است به گونه ای که مستشاران نظامی ما چندین کیلومتر انطرف تر از مرزها و در خاک سوریه در برابر دشمن ایستاده اند و آنان را از خاک ملت های مسلمان بیرون کرده اند.

وی افزود: دشمنان ما که داعش را بر علیه دین، بر علیه بشریت و بر علیه اسلام ایجاد کرده اند امروز با اقدام به موقع در جهت ماندگاری انقلاب اسلامی زمین گیر شده اند
ارسال نظرات