خبرهای داغ:
نهضت روشنگری با محوریت تبیین اصول مکتب امام(ره) و جلوگیری از تحریف خط امام(ره) در جمع بسیجیان گد بیت المقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۸۲۹۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ایزانلو مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مانه وسملقان که به عنوان سخنران ویژه ی این نشست بودند در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد وخاطره ی امام راحل(ره)،شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم استان و تبریک ایام ا...دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با سخنی از رهبر معظم انقلاب بیان داشتند: اسم اینانقلاب را باید انقلاب ناشناخته نام برد، چون با یک حرکتی شروع شد که خروجی ودستاورد های زیادی را به دنبال داشت.

وی در ادامه افزود: ایران قبل از انقلاب و بعد از انقلابرا ببینید و مقایسه ای را داشته باشید، خواهید دید در عرصه های سیاسی، اقتصادی،فرهنگی و علمی پیشرفتهای چشم گیری را داشته ایم و پنج مورد از دستاورد های مهم داخلی انقلاب اسلامی را ازجمله ی زیر بیان داشتند

1-اعتماد به نفس و خودباوری: بحمدا... به جایی رسیده ایم که می توانیم در عرصه های سیاسی،علمی و... به رده های بالاتر دست یابیم، این اعتماد به نفس و خودباوری متولد از انقلاب اسلامی است و از برکات این انقلاب به شمار می رود

2-رشد باورهای دینی دومین دستاورد انقلاب اسلامی است که اگر از دوران دفاع مقدس، جنگ تحمیلی، خاطرات و وصیت های شهدای گرانقدر مطالعه گردد این امر تجلّی پیدا می کند .

3-تولد تفکّر بسیجی به عنوان سوّمین دستاورد باعث شده تا ما رشد علمی پیدا کنیم و سرعت علمی ما به متوسط دنیا به 13تا16 برابر برسد و همین تفکّر بسیجی است که موتور محرکه برای رسیدن به قله های عالی است و همین امر است که دشمن از آن حراص دارد و بنا به سفارش رهبر انقلاب دشمن در جنگ نرم عقبه و ایمان ما را نشانه گرفته است و می خواهد به هر طریقی که شدهرفاه طلبی را جایگزین شهادت طلبی و ولایتمداری کند. این تفکّر بسیجی است که باعث شده به قلّه های افتخار برسیم و در خارج از مرزهایمان با دشمنان اسلام بجنگیم .

حجت الاسلام ایزانلو استراتژی صدور انقلاب را چهارمین دستاوردانقلاب اسلامی بر شمردند و بیان داشت: اگر ما در عرصه های بین المللی اقتدارپیدا کرده ایم و عرض اندام می کنیم، همه به برکت خون شهدا و این انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی به کل دنیا صادر شده است. انقلابی که با حرکت امام راحل(ره) تمامی معادلات هندسه ی جهانی را به هم ریخت و 2قطبی بودن را به هم زد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها