رئیس بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه چشم آمریکاییان به خروجی انتخابات مجلس و خبرگان دوخته شده است، گفت: برخی می‌خواهند با ورود به مجلس کشور را به دست دشمن بسپارند.
کد خبر: ۸۶۳۸۳۲۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: داوود گودرزی با اشاره به روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به وعده‌هایی که توسط کاندیداها بیان می‌شود اشاره کرد و اظهار داشت: هر چقدر که آمریکایی‌ها و دشمنان انقلاب دشمنی خود را بیشتر می‌کنند، نشان دهنده این است که ما رو به پیشرفت هستیم و اینها فشار را برای جلوگیری از این پیشرفت افزایش می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: اوباما در آخرین سخنرانی عمومی خود اذعان کرد که ما از تحریم و فشاری که می‌خواستیم به ایران وارد آوریم و از جنگ‌هایی که در منطقه برگزار کردیم نتیجه نگرفتیم و چاره‌ای جز مذاکره با ایران نداشتیم.

رئیس بسیج دانشجویی کشور گفت: با همه این پیشرفت‌ها، سوال این است که چرا یک بخشی از مشکلات همچنان باقی است و بخشی از معیشت مردم همواره با مشکل مواجه است و مسئله اقتصاد آنطوری که باید و شاید مرتفع نمی‌شود.

گودرزی به معضلات اجتماعی، طلاق، حاشیه‌نشینی و مواردی از این قبیل اشاره کرد و گفت: در این رابطه چهار دلیل اصلی وجود دارد که بتوانیم به باقی بودن این مشکلات پاسخ دهیم.

وی بیان کرد: نکته اول این است که مبانی فکری و گفتمانی مسئولان چقدر با گفتمان انقلاب اسلامی همخوانی داشته و همچنین نکته دوم سلامت اخلاقی و رفتاری مسئولان است که باید مد نظر قرار گیرد.

رئیس بسیج دانشجویی کشور نکته سوم را توطئه ها و اقدامات دشمن برای جلوگیری از تحقق اهداف انقلاب اسلامی دانست و در ارتباط با نکته چهارم گفت: ایرادهایی به بخش فرهنگ عمومی و نظام اداری ما وارد است و اقتصاد ما از ابتدا با نقایصی روبرو بوده است.

گودرزی گفت: عدم وجود فرهنگ کار و تلاش بی‌وقفه، فرهنگ نادرست مصرف، پارتی بازی از جمله خرده فرهنگ‌هایی است که از ابتدا در فرهنگ ما با مشکل مواجه بوده‌اند.

وی مبانی فکری جریان انقلابی را در مقابل مبانی فکری جریان غرب‌گرای داخلی در ایران دانست و گفت: ما از ابتدا با دو خط کلی مواجه بودیم که در خط جریان انقلابی، اصالت فرهنگ در جامعه‌سازی و انسان دینی محور هستی وجود داشت ولی در خط جریان غرب‌گرای داخلی اصالت انسان اقتصادی و اصالت اقتصاد در جامعه‌سازی را دنبال می‌کنند.

رئیس بسیج دانشجویی کشور افزود: مدل توسعه‌ای که بعد از جنگ در دوره سازندگی و اصلاحات دنبال شد و الان هم در این دولت پیگیری می‌شود، با مدل توسعه‌ای نوشته شده که با مبانی جریان انقلاب کاملا در تضاد است و برای فرهنگ ایرانی اسلامی ما اصلا سازگاری ندارد.

گودرزی افزود: اصل و اساس حرف و کلیت حرفی که ما می‌زنیم، اسلام ناب محمدی(ص) است ولی جریان غرب‌گرای داخلی که همه چیز را با غرب می‌شناسد و نقطه آرمانی‌اش غرب است و در مقابل اسلام ناب، اسلام متجددانه لیبرال یا همان اسلام آمریکایی را پیگیری می‌کنند.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 7 اسفند اشاره کرد و گفت: انتخاباتی که در پیش رو داریم، از جهات مختلفی از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال این است که بفهمد چه صدایی قرار است از مجلس شنیده شود، خاطرنشان کرد: اگر حواسمان را جمع نکنیم، مجلسی درست می‌شود که کشور را به دست دشمنان می‌دهد.

گودرزی خاطرنشان کرد: برای انتخاب اصلح، باید نگاه نامزدهای انتخابات را به انقلاب بررسی کنیم و پس از آن با اولویت بندی، انتخابی اصلح انجام دهیم.

وی افزود: چند سالی است که در خصوص رونق اقتصادی حرف زده می‌شود اما الان چکار کردیم و راهکار ما و نمایندگان چیست.

تسنیم/

ارسال نظرات