خبرهای داغ:
حجت الاسلام منفردی در جمع پاسداران ضمن تبریک به مناسبت خلق حماسه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم در خیابان ها اوج همدلی و هم زبانی بود.
کد خبر: ۸۶۳۸۳۳۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان در جمع پاسداران ضمن تبریک به مناسبت خلق حماسه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم در خیابان ها اوج همدلی و هم زبانی بود.

منفردی با بیان اینکه این حضور نشات گرفته از ایمان درونی ملت بود افزود: این حضور حماسی منطقه و جهان را وارد مرحله جدیدی کرد و در شرائطی که ناامنی سراسر منطقه را فرا گرفته و در داخل متاسفانه شاهد توطئه هایی علیه ملت و ایران عزیز هستیم مردم نشان دادند باامن ترین،مستقل ترین و مقتدر ترین کشور دنیا ایران عزیز است.

وی ادامه داد : حضور پر صلابت مردم به عنوان اصلی ترین مولفه قدرت نشان داد هیچ چالشی بدون حضور ایران در منطقه و جهان حل شدنی نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان گفت: راهپیمایی امسال برق امید را در چشمان ملت های منطقه بویژه مردم سوریه،یمن،لبنان،بحرین و فلسطین نمایان تر کرد.

حجت الاسلام منفردی افزود: حضور مردم نشان داد انقلاب اسلامی هرگز تمام شدنی نیست و این انقلاب آمده تا بماند و خسته واقعی دشمن است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور میلیونی خود در شهر و روستا ها از اندیشه ناب امام روح ا.. حمایت کردند گفت: یکی از پیام های ملت ایران در این راهپیمایی این بود که هیچ گاه سرنوشت خود را به توافق نامه حاصل از مذاکرات گره نزده و تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

منفردی ادامه داد: حضور مردم نشان داد آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن اصلی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز در سال 58 به این موضوع صراحتا اشاره کرده و فموده است "ما تا آخر عمر علیه دولت آمریکا مبارزه می کنیم و تا آن را به جایش ننشانیم و دستش را از منطقه کوتاه نکنیم از پای نمی نشینیم".

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان گفت: این حضور به مسئولان سیاست خارجی این جرات و شجاعت را میدهد که همچون جوان های عزیز سپاه پاسداران که در دریا نیروهای آمریکایی را دستگیر و تحقیر کردند باید در همه عرصه های جهانی مراقب پشت لبخند های دشمن و مکر و خدعه دشمن باشند.

حجت الاسلام منفردی افزود: حضور مردم نشان داد کلید حل رابطه با آمریکا نه در واشنگتن است و نه در پاستور بلکه در دستان با کفایت رهبری نظام است.

وی افزود: حضور مردم در خیابان ها این پیام را داشت که اگر ایستادگی بر اصول و ارزش های انقلاب و آرمان های امام رحمه ا.. تندروی محسوب می شود تمام ملت ایران تندرو هستند.

منفردی با بیان اینکه مردم در 22 بهمن بار دیگر پیام 9دی 88 را فریاد زدند افزود: مردم نشان دادند که اجازه نخواهند داد فتنه گری مجدد در این سرزمین شکل بگیرد و آرای مردم بازیچه قدرت طلبی ثروت مندان قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: مردم اوج همدلی و هم زبانی خودشان را نشان دادند و پیامشان به مسئولان این بود که به دور از بازی های سیاسی با آنها همدل و هم زبان باشند و برای آنها سنگ تمام بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها