مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران استان زنجان:

شش مدرسه علمیه برادران در سطح استان زنجان وجود دارد

شش مدرسه علمیه برادران در سطح استان زنجان وجود دارد که از این تعداد دو مدرسه در زنجان و چهار مدرسه دیگر در شهرهای ابهر، خرمدره، قیدار و هیدج است.
کد خبر: ۸۶۳۸۴۵۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران استان زنجان گفت: پذیرش رسمی طلاب جهت تحصیل در حوزه های علمیه از طریق آزمون ورودی و طی فرایند مصاحبه و گزینش انجام می شود.

حجت الاسلام بیات افزود: در زمان حاضر حدود یک هزار طلبه در سطح حوزه های علمیه این استان مشغول تحصیل هستند.

وی یادآور شد: در دو مدرسه علمیه مسجد سید زنجان و حوزه علمیه علوی هیدج امکان ادامه تحصیل طلاب تا سطح دو حوزوی نیز فراهم است.

حجت الاسلام بیات ادامه داد: مدرسه های علمیه این استان از طریق آزمون ورودی حوزه های علمیه که فروردین سال آینده برگزار می شود، از میان برادران واجد شرایط برای تحصیل در دوره های بلند مدت، طلبه پذیرش می کند.

مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران استان زنجان اضافه کرد: علاقه مندان به تحصیل در حوزه های علمیه می توانند با ثبت نام در آزمون ورودی حوزه های علمیه که تا 20 فروردین سال آینده ادامه دارد، نسبت به شرکت در این آزمون اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق اینترنت به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه به آدرس http://howzeh.org مراجعه کنند.

مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران استان زنجان گفت: آزمون ورودی حوزه های علمیه روز جمعه/ 27فروردین/ سال آینده برگزار می شود.

ارسال نظرات