به مناسبت پنجم جمادی الاول سالروز میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب كبری(س) و روز پرستار مراسمی از سوی روابط عمومی و تبلیغات در نمازخانه سپاه جویبار برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۳۸۴۶۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰





خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه جویبار ،این مراسم با حضور پایوران كادر و وظیفه و به منظور تعظیم شعائر اسلامی برگزار گردید و حجت الاسلام جلیل علیمحمدی مسئول تعلیم و تربیت بسیج در این مراسم به بیان مناقب و مقام و منزلت حضرت زینب(س) پرداختند .

حجت الاسلام جلیل علیمحمدی در باره شخصیت معنوی حضرت زینب(س) گفت : حضرت زینب سلام الله علیها فردی بود كه انقلاب خونین صحرای كربلا را با تداوم بخشیدن راه شهدای كربلا زنده كرد و اگر بخواهیم مصداقی برای زنده نگه داشتن قیام خونین حضرت ابا عبد الله الحسن (ع) و یاران باوفایش پیدا كنیم هیچ كسی جز حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) نمی توانیم پیدا كنیم .

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه جویبار اظهار داشت : اصل قیام امام حسین (ع)یك حركت انقلابی بوده ولیكن تداوم این انقلاب با مجاهدتهای حضرت زینب(س) صورت گرفته و به نتیجه رسانده شد و امروز در دوران ما انقلاب اسلامی كه انفجار نور بوده یك حركت انقلابی بوده و نگهداری و تداوم آن كار بسیار سخت است كه نیاز به مجاهدتهای زینب گونه دارد .

وی افزود : حضرت زینب (س) با فداكاری و ایثارگری خود موجی در دین از طریق قیام عاشورا ی امام حسین (ع) در جهان ایجاد كرد كه تا قیامت این امواج خروشان به راهش ادامه میدهد و آیندگان از انوار نورانی آن بهره مند می شوند .

در پایان این مراسم از حاضرین با شیرینی پذیرایی شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها