در محله شیخ علاء الدوله؛

همایش «آبروی کوچه، افتخار محله» در سمنان برگزار شد

همایش «آبروی کوچه، افتخار محله» در محله شیخ علاء الدوله سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۸۴۸۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،حجت الاسلام والمسلمین حسن فریدون، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در همایش «آبروی کوچه، افتخار محله» گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمدرضا میرکو» كه به همت حوزه بقیة الله(عج) در محله شیخ علاء الدوله سمنان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن روحیه شهادت طلبی و ولایت پذیری مسلمانان را یکی از اهداف مهم خود قرار داده اند.

وي با بيان اينكه شهيدان به خاطر دین اسلام و خاک میهن خود جان دادند و به شهادت رسیدند؛ بنابراین باید یاد آنها را در هر لحظه و هر مکان گرامی بداریم؛ افزود: دشمن حتی از شهدای این مملکت می ترسد و نمی تواند حتی یک قدم به این سرزمین نزدیک شود.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تصریح کرد: همانطور که اندیشمندان یهودی شهادت و ولایت را دوبال این نظام برشمردند،‌ اكنون دشمن نیز در پی این است که از راه نفوذ و از راه تهاجم فرهنگی این دو بال نظام را هدف قرار دهد و از ملت ایران بگیرد، ولی به برکت خون شهدا و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب این آرزو را به گور خواهند برد.

فریدون افزود: همه ما که امروز در آسایش و آرامش زندگی می کنيم، مدیون شهدا هستيم؛‌بنابراين نبايد هیچ گاه لطف و از خود گذشتگی آن ها و همچنین خانواده های آن را فراموش كنيم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار