خبرهای داغ:
نخستين همايش علمي «خانواده مطلوب در سپاه» به همت معاونت دانش پژوهش سپاه استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۸۴۹۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان،‌ نخستين همايش علمي «خانواده مطلوب در سپاه»‌ به همت معاونت دانش پژوهش سپاه استان سمنان در سالن همايش كتابخانه مركزي سمنان برگزار شد.

در اين همايش سردار سيدمحمدتقي شاهچراغي، فرمانده سپاه استان سمنان با مهم برشمردن تحقيق و پژوهش و اهتمام جدي به اين موضوع اظهار داشت: خروجي پژوهش هاي ارائه شده به اين همايش بايدبه منظور تبيين شاخصه هاي مهم سبك زندگي اسلامي در ا ختيار ديگران قرار گيرد.

وي اظهار داشت: خانواده مطلوب از منظر اسلام آن چيزي نيست كه امروز در جامعه شاهد آن هستيم بنابراين بايد الگوهاي صحيح خانواده سالم و مطلوب بر مبناي موازين و اصول اعتقادي و اسلامي بازگو شود.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به نقاط قوت و ضعفي كه در حوزه هاي مختلف فرهنگي،‌اقتصادي، معيشتي و ... و تأكيد بر تقويت نقاط قوت و برطرف كردن نقاط ضعف در اين حوزه ها بيان داشت:‌ داشتن زندگي مطلوب نيازمند و مستلزم ايجاد خانواده و جامعه اي مطلوب دارد.

سردار شاهچراغي با بيان اينكه گاهي رفتن بر سر مزار شهيدان،‌گاه با ديدار با يك خانواده شهيد و گاهي هم با خاندن كتاب تحول در زندگي انسان ايجاد مي شود،‌ تأكيد كرد: پژوهش هايي كه در زمينه خانواده مطلوب به اين همايش ارائه شده است بايد عملياتي شود.

گفتني است؛ در نخستين همايش علمي «خانواده مطلوب در سپاه» 52 مقاله ارائه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها