معاون حوزه فرهنگی علیمه الزهرا زنجان:

زنان از نقش تربیتی آشکاری در جامعه برخوردار هستند

زنان از نقش تربیتی آشکاری در جامعه برخوردار هستند، هر اندازه زنان از تربیت اخلاقی خوبی بهرمند باشند، فرزندان صالح و با ایمانی تحویل جامعه می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۳۸۴۹۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی حوزه علیمه الزهرا زنجان با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهد گفت: زمانی که این قشر، از آگاهی لازم در حوزه معارف دین برخوردار باشند، می‌توانند این معارف را ابتدا در کانون خانواده و سپس در جامعه آموزش دهند و این کار موجب تضمین سلامت جامعه می‌شود.

رقیه سپهری با اشاره به اینکه طلاب حوزه علمیه الزهرا زنجان در پنج پایه در حال تحصیل هستند افزود: هدف دوره عمومی و سطح دو حوزه‌های علمیه تربیت کارشناسان مسائل دینی، مشاوران مذهبی و مبلغان کارآمد و نیز آماده سازی برای تحصیل طلاب در مقاطع برتر حوزه است.

وی با اشاره به اینکه نام نویسی برای پذیرش درمرکز حوزه علمیه الزهرا ی زنجان آغاز شد اظهار داشت: داوطلبان تا پایان اسفند فرصت دارند، برای تحصیل در مقطع کارشناسی و سطح دو حوزه علمیه زنجان ثبت نام کنند

معاون حوزه فرهنگی علیمه الزهرا زنجان گفت: علاقمندان جهت ثبت نام می توانند، به صورت اینترنتی و یا با مراجعه حضوری نام نویسی کنند.

وی اظهار کرد: پذیرش حوزه علمیه الزهرا زنجان در سه بخش دوره روزانه، پاره وقت و نیمه حضوری انجام می‌شود.

سپهری تصریح کرد: این مرکز 35 نفر برای دوره روزانه، 35 نفر برای دوره پاره وقت و پنج نفر نیز برای دوره نیمه حضور طلبه می‌پذیرد.

معاون حوزه فرهنگی علیمه الزهرا زنجان با اشاره به اینکه داشتن حداکثر سن ثبت نام برای حوزه علمیه 35 سال است، ادامه داد: داشتن مدرک دیپلم یا بالاتر با حداقل معدل کل 12 یا اشتغال به تحصیل در سال سوم نظام جدید، با میانگین معدل حداقل 12 از سال اول و دوم از جمله شرایط ثبت نام برای علاقه‌مندان است.

وی با اشاره به اینکه شرط سنی برای نام نویسی در دوره های پاره وقت مطرح نیست، گفت: این دوره ها برای تربیت کارشناسان مسائل دینی، مشاوران مذهبی و مبلغان کارآمد بر گزار می شود.

معاون حوزه فرهنگی علیمه الزهرا زنجان در پایان یادآور شد: علاقه مندان می توانند، برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط ثبت‌نام، می‌توانند به سایت حوزه به نشانیwww.whc.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار