نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به دلایل مواضع ترکیه نسبت به سوریه و حمایت آن از داعش و نیز حفظ امنیت مردم، لزوم پیوستن به کمپین تحریم کشور های حامی داعش کاملا احساس شده و ضرروی است، میزان بصیرت و ظرفیت عموم مردم انقلابی ما در این زمینه از بعضی دولتمردان بالاتر است.
کد خبر: ۸۶۳۸۵۰۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: اخیرا شاهد تحولاتی در منطقه به خصوص در دو کشور ترکیه و عربستان هستیم که جایگاه این کشور ها نسبت به گذشته در ارتباط با نقشی که در منطقه داشتند متغیر شده است.

وی افزود: مردم ایران بر موضوع حمایت ترکیه و عربستان از تروریست ها مخصوصا داعش بسیار حساس هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: در حال حاضر به دلایل مواضع ترکیه نسبت به سوریه و حمایت این کشور از داعش و نیز حفظ امنیت مردم، لزوم پیوستن به کمپین تحریم کشور های حامی داعش کاملا احساس شده و ضرروی است.

وی با اشاره به حمله به اتوبوس گردشگران ایرانی در ترکیه گفت: گردشگران ایرانی در معرض تهدید بوده و توصیه ما به مردم این است که عید نوروز امسال به ترکیه نروند زیرا این مسئله به اقتصاد ترکیه کمک می کند.

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: کمپین تحریم سفر به کشور های داعش کمپین قابل احترامی است که مردم باید به آن بپیوندند.

آلیا با اشاره به ارزان بودن سفر ترکیه تصریح کرد: تضمین و پشتوانه این حرکت خود جوش مردمی اقدامات سازنده، موثر و همت عالی سازمان گردشگری است که باید درصدد معرفی سفرهای ارزان قیمت و مناطق مختلف باشد تا این عمل در حد شعار و حرف باقی نماند.

این نماینده مجلس در خاتمه اظهار داشت: میزان بصیرت و ظرفیت عموم مردم انقلابی ما در این زمینه از بعضی دولتمردان بالاتر است.


ارسال نظرات