خبرهای داغ:
مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: جاذبه‌هاي گردشگري استان سمنان در نهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع وابسته در معرض ديد عموم قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۳۸۵۱۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از روابط ‌عمومي اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگری استان سمنان، حسين خواجه‌بيدختي با بيان اينكه اين نمايشگاه از صبح امروز آغاز به كار كرده و تا سي ام بهمن ماه به روي علاقمندان گشوده است، افزود: جاذبه‌هاي طبيعي، تاريخي و گردشگري استان سمنان در سالن 38 غرفه 26 به نمايش گذاشته شده است.

وي گفت: جاذبه‌هاي گردشگري استان سمنان در غرفه اين اداره كل از طريق توزيع پوستر، بروشور و نقشه راهنما، و كتابچه و لوح فشرده به بازديدكنندگان معرفي مي‌شود.

بيدختي حضور در اين نمايشگاه را فرصت مناسبي براي معرفي جاذبه‌هاي كمتر شناخته شده استان سمنان به ساير استانها و در سطح بين الملل دانست و گفت: حضور نمايندگان ساير كشورهاي جهان فرصت مناسبي را براي معرفي جاذبه‌هاي گردشگري ايران و ساير استانها فراهم كرده است.

نهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور کشورهای یونان، روسیه، آذربایجان، ترکیه، اسپانیا، فرانسه، تایلند، کره جنوبی، سوریه، عراق، تونس، مالزی، قبرس، ایتالیا، امارات متحده عربی و اوگاندا در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شده است.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تا سي ام بهمن ماه از ساعت 10 صبح تا 18 عصر به روي علاقمندان گشوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها