خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف شاهرود:

بقعه سید حسن الهاشمی فرومد توسعه می یابد

در بازدید رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های شاهرود و میامی از فرومد، توسعه ­ بقعه امام زاده سیدحسن الهاشمی مصوب شد.
کد خبر: ۸۶۳۸۵۱۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،‌به نقل از ستاد راهبردی اطلاع رسانی وقف در استان سمنان، فرومد از توابع شهرستان میامی مقصد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های شاهرود و میامی بود که با مصوباتی همراه بود.

سید مصطفی مجیدی در جلسه بازدید از بقعه­ی امام زاده سید حسن الهاشمی که با حضور امنای این بقعه برگزار شد از تخصیص مبلغی جهت توسعه و بهسازی بقعه­ این امام زاده خبرداد.

مجیدی افزود: طبق قانون هیچ گونه دخل و تصرفی در موقوفات، تحت هیچ عنوانی و از سوی هیچ شخص حقیقی و حقوقی قابل قبول نیست و اداره اوقاف در دفاع از حقوق موقوفات با هیچ کسی تعارف ندارد.

همچنین با کمک معتمدین قدیمی محل سرداب امام زاده شناسایی و راه های احیا و بازگشایی آن مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی راه های توسعه و ارتقاء امام زاده سلطان سید احمد فرومد در جلسه با امنای این بقعه از دیگر برنامه های این بازدید بود.

همچنین با ایجاد وقف جدید یک زمین مسکونی به متراژ500 مترمربع در کنار این امام زاده، شرایط برای گسترش و ارتقاء این بقعه در جهت رفاه حال زائرین در آینده­ ای نزدیک فراهم خواهد شد.

مجیدی در بازدید از این زمین وقفی، سالن اجتماعات، سرویس بهداشتی و سوئیت اقامتی را از نیازهای بقعه برای افزایش شمار زائرین عنوان نمود که می توان در آینده باکمک خیرین نسبت به ساخت آن اقدام کرد.

غبارروبی ضریح مطهر امام زاده سلطان سید احمد فرومد و همچنین غبارروبی و بازدید از امام زادگان سید محمد و سید ابراهیم میامی و همچنین بازدید از روند ساخت امام زاده عبدالله ری آباد از دیگر برنامه های این بازدید بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها