مرحوم حاج لطیف نباتی‌مقدم اولین فردی در ایران بود که در زمان جنگ در مناطق عملیاتی ایستگاه صلواتی به راه انداخت تا با تمام توان خود تلاش کند تا در خدمت رزمندگان اسلام باشد.
کد خبر: ۸۶۳۸۵۲۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، زکی‌الله خوشبخت در جلسه فوق‌العاده یک‌صد و نهمین شورای شهر اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل در هفته جاری شاهد ضایعه تاسف‌بار درگذشت خیر نام‌آشنای استان که در اوج بی‌نشانی و بی‌ریایی در سنگر خدمت‌رسانی حاضر بود به سر برد که باید یاد و نام این یاور مستضعفان و واماندگان را گرامی داشت و از این خیر نیک نام به خوبی یاد کنیم.

وی با بیان اینکه در همه حوزه‌ها و در دستگیری از مستمندان، تامین جهیزیه، ساخت پل، حمام، مسجد، و ... بی‌ادعا حاضر شده بود افزود: مرحوم حاج لطیف نباتی‌مقدم اولین فردی در ایران بود که در زمان جنگ در مناطق عملیاتی ایستگاه صلواتی به راه انداخت تا با تمام توان خود تلاش کند تا در خدمت رزمندگان اسلام باشد.

رئیس شورای شهر اردبیل خلوص نیت و فضایل اخلاقی این بزرگ خیر اردبیلی را یادآور شد و گفت: هیچ وقت کارهای نیک و وقف‌های ماندگار حاج لطیف نباتی‌مقدم فراموش شدنی نیست به طوری که تا ابد جزء باقیات و صالحات باقی‌مانده و از او نیز به نیکی یاد خواهد شد.

خوشبخت با بیان اینکه شخصیت حاج لطیف نباتی‌مقدم تکرار نشدنی بوده و هیچ وقت اهالی استان اردبیل و حتی سایر مناطق خدمات او را فراموش نخواهند کرد افزود: چند روز پیش وقتی با او دیداری داشتم به من تاکید کرد که به عنوان رئیس شورای شهر با همکاری شهرداری و خیرین تلاشی جدی انجام دهیم تا یک نهضت سرویس‌سازی عمومی در شهر اردبیل به راه افتد تا زمینه برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران فراهم آید.

وی افزود: امیدواریم در تحقق این حرکت و انجام دیگر کارهای نیک خیرین نام‌آشنای این استان وارد میدان شوند تا عرصه امر خیرخواهی و نیکوکاری به شایستگی ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات