خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:
حجت الاسلام رعایتی:امروز این سنگر را باید به دست کسی بدهیم که در برابر دشمن محکم باشد وکوتاه نیاید.
کد خبر: ۸۶۳۸۵۵۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی صبح امروز در همایش دانشجویی شکوه هجرت که با حضور دانشجویان فعال عرصه اردوه‎های جهادی استان گلستان برگزار شد، به اهمیت اردوه‎های جهادی اشاره کرد و گفت: امروز جامعه دانشجویی می‎توانیم به دو طریق مادی و فکری به جامعه خدمات‎رسانی کنیم و خدمات فکری برای برطرف کردن نارسایی‎ها مهمتر از خدمات مالی است.

وی با بیان اینکه حل برخی از مشکلات مشکلات معیشتی و محیتاج فردی را از بین می‎برد، تصریح کرد: برخی نارسایی‎ها و مشکلات در انقلاب اسلامی وجود دارد و امام(ره) نیز بر این اساس هممواره توصیه کرده که به محرومین کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان بیان داشت: امروز کسانی که دلشان برای این نظام می‎سوزد باید از فرصت به وجود آمده از اردوه‎های جهادی بهترین بهره برداری را کنند و به خدمات به مناطق محروم بپردازند.

رعایتی با بیان اینکه باید دانشجویان از فرصت اردوه‎های جهادی بهره‎برداری معنوی داشته باشند، حاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما سنگر انقلاب اسلامی را با ایثار به دشمنان نسپردند و امروز ما نیز در برابر این سنگر وظیفه داریم.

وی با بیان اینکه امروز در عرصه انتخابات باید سنگر اجتماعی بزرگ کرسی مجلس را حفظ کنیم، یادآور شد: امروز این سنگر را باید به دست کسی بدهیم که در برابر دشمن محکم باشد و در برابر دشمن کوتاه نیاید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان ابراز داشت: هر یک از ما امروز وظیفه فردی و اجتماعی در قبال انقلاب داریم و باید بتوانیم از سنگر‎های انقلاب اسلامی به درستی دفاع کنیم.

گفتنی است 12 اردو جهادی برتر دانشجویی سال 1394 معرفی شدند و سه گروه جهادی به قید قرعه به اردو‎های جهادی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها