معاونت مهندسی وپدافند غیر عامل سپاه سلمان از نشست مشترک معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه سلمان و مدیر کل جهاد کشاورزی استان خبر داد
کد خبر: ۸۶۳۸۵۷۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج : معاونت مهندسی وپدافند غیر عامل سپاه سلمان گفت: با عنایت به اهداف چهار گانه سپاه ( پدافند غیر عامل ، شادابی و نشاط ، مدیریت انرژی و اقتصاد مقاومتی ) لزوم همکاری مشترک بین سپاه سلمان و جهاد کشاورزی و استفاده از ظرفیتهای بالقوه سپاه سلمان و جهاد کشاورزی احساس می شود .

سرهنگ دینی با اشاره به در پیش بودن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری افزود: کرد با توجه به دستورالعمل سپاه مبنی بر کاشت درختان مثمر و مدیریت منابع آب و آبیاری مکانیزه در عرصه های تحت اختیار سپاه سلمان  ، جهاد کشاورزی در تهیه نهال مثمر و آبیاری قطره ای در حد امکانات مساعدت لازم را داشته باشد.

معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه تصریح کرد: از ظرفیت کارشناسی و امکانات جهاد کشاورزی در حفظ و نگهداری فضای سبز رده های سپاه سلمان و باغ زیتون و باغ امام علی (ع ) و مبارزه با آفات و بیماری های فضای سبز همکاری لازم را داشته باشد.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان نیز با اشاره به اینکه همکاری با سپاه و بسیج افتخار است و اقصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )  می باشد پایه آن کشاورزی است  بیان کرد: ، همانگونه که جهاد کشاورزی با قرارگاه قدس و نیروی زمینی سپاه در استان همکاری دارد آمادگی همکاری بیش از پیش با سپاه سلمان  در جهت حفظ و نگهداری فضای سبز عرصه های در اختیار سپاه سلمان و باغ امام علی (ع) و نگهداری از باغ زیتون و تعمیر سیستم آبیاری آن را دارد.

مهندس نجفی همچنین افزود: در راستای ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی ، بسیجیانی که قصد احداث باغ را دارند در اولویت واگذاری وام بلاعوض ( به ازای هر هکتار 70 میلیون  ریال) قرار داده می شوند.

وی گفت: نهال مثمر برای کاشت در روز درختکاری طبق نیازمندیهای رده های سپاه در اختیار سپاه سلمان قرار می گیرد  و همچنین ایشان اجرای آبیاری قطره ای سایت منتخب هفته درختکاری سپاه سلمان را بر عهده گرفتند .

مهندس نجفی همچنین اظهار امیدواری کرد همکاری بین سپاه سلمان و جهاد کشاوری مستمر و در طول سال ادامه پیدا نماید.

 

ارسال نظرات