عضو کمیسیون کشاورزی در گفتگو با«بسیج»:

دولت دوست ندارداز قراردادها سوال شود!

بهرام بیرانوند گفت: مردم و مسئولین در بی خبری توافقات بین المللی قرار دارند و مجلس اطلاع دقیقی از عملکرد دولت ندارد. دولت دوست ندارد کسی از عملکرد وی سوال کند و یا در مورد قراردادها سوالی پرسیده شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۶۶۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به بی خبری مردم از توافقات بین المللی دولتی اظهار داشت: دولت تا جایی که امکان داشت از فضای ایجاد شده به نام برجام در مباحث اقتصادی سوء استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولین در بی خبری توافقات بین المللی قرار دارند افزود: مجلس آگاهی از اعمال دولت ندارد و دولت همه رده های جامعه را  در بی خبری نگه داشته است بعد از توافق هم ابراز داشتند حالا دیگر کسی چیزی را نگوید و نپرسد.

بیرانوند بی خبری مردم از سوی مقامات دولتی در توافقات اقتصادی را یک رویکرد غلط دانست و افزود: این رویکرد غلط دولت ناشی از عدم اعتماد دولت به مردم است.

عضو کمیسیون کشاورزی در پایان اشاره کرد: اساس  قراردادهای جدید دولت سست و بی منطقی بوده است، در صورت ارائه به مردم و نخبگان قطعا این منطق آسیب خواهد دید فلذا دولت و مشاوران اقتصادی دولت حاضر به پرداخت  هزینه محرمانه ماندن قراردادها را دارند تا  مردم ،مسوولان را از متن محتوای قراردادهای اقتصادی باخبر نسازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار