عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: یکی از سرفصل های اقتصاد مقاومتی افزایش نقش مردم در اقتصاد است اما مسوولانی که تمایلی برای ارائه لیست اموال ندارند و اموال زیادی را در طول مسوولیت خود کسب کرده اند وقت و پولی برای خدمت به مردم ندارند!
کد خبر: ۸۶۳۸۶۶۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه دولت در فاز 16 و 17 پارس جنوبی مشارکت مردم در اقتصاد را حق نمی داند اظهار داشت: دولت توده مردم را قبول ندارد و تمایل دارد تا نقش مردم در قرارداد نفتی و سایر قرادادها کمرنگ شود و طیف خاص سرمایه دار که مد نظر دولت استجولان اقتصادی بگیرد.

وی با بیان اینکه افزایش نقش مردم در اقتصاد از اهداف نظام است افزود: یکی از سرفصل های اقتصاد مقاومتی افزایش نقش مردم در اقتصاد است اما مسوولانی که تمایلی برای ارائه لیست اموال ندارند و اموال کلانی را در طی احراز مسوولیت واگذار شده از سوی مردم کسب کردهاند  مسلم است که برای مردم در اقتصاد نقشی قائل نمی‎شوند.بهرام بیرانوند گفت: یکی از سرفصل های اقتصاد مقاومتی افزایش نقش مردم در اقتصاد است اما مسوولانی که تمایلی برای ارائه لیست اموال ندارند و اموال زیادی را در طول مسوولیت خود کسب کرده اند وقت و پولی برای خدمت به مردم ندارند!

بیرانوند گفت: در قراردادهای بین المللی یک سری ذینفوذ دولتی وجود دارد که به لحاظ منافع شخصی و حزبی، پورسانت کلان می گیرند از این رو نمی خواهند بررسی و واکاوی انجام شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطر نشان کرد: اینکه از قراردادهای بین المللی در عرصه نفت و خودرو رونمایی نمی کنند نشان از مساله دار بودن موضوع است.

وی در خاتمه افزود: اینکه برخی مدیران دارای سرمایه های کلان هستند این هم نشان دهنده وجود آسیب های فراوان است و اینکه در فضای اقتصاد جامعه نسبت به قراردادها هیچ واکنش مثبت نشان داده نشده است مسلم بدانید این تصمیما ت منفعتی برای آحاد جامعه نداشته است.


ارسال نظرات