خبرهای داغ:
يكي از راهيان ديدار رهبري:

عشق به رهبري را بايد در عمل نشان دهيم

خبرگزاري بسيج: يكي از جوانان حاضر در كاروان اعزامي سپاه غدير تبريز براي ديدار رهبري، با تاكيد به ارادت مردم آذربايجان به خصوص جوانان به رهبر فرزانه انقلاب، گفت: بايد عشق به رهبري را در عمل نشان داده و با پياده كردن اهداف رهبري در جامعه، نشان دهيم، تبعيت از رهبري، تنها به حرف نيست.
کد خبر: ۸۶۳۸۷۷۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

ميكائيل بازاريان بسيجي پايگاه شهداي اكبريه تبريز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، افزود: تاكنون توفيق ديدار رهبري نداشتم و براي ديدن ايشان مشتاق بوده و بي تابي مي كنم تا به ديگران ثابت كنم به طور واقع ايشان را دوست داشته و به منويات و فرامين ايشان پايبندم.

وي با اشاره به وظيفه جوانان در عرصه كنوني، خاطرنشان كرد: زماني كه رهبري از بصيرت حرف مي زنند منظور خوب ديدن نيست بلكه بصيرت ديني مدنظر است، مثلا در بحث انتخابات بايد ببينيم اين همه ثبت نام كننده براي كانديداتوري، به خاطر اهداف شخصي خود است يا به فكر ارتقاي نظام و كشور هستند تا در انتخاب درست آن ها، بهترين عملكرد را داشته باشيم.

بازاريان در صحبت هاي پاياني خود با تاكيد به اين مطلب كه اگر ظرفيت محدود نبود، همه مردم تبريز به ديدار رهبر فرزانه انقلاب مشرف مي شدند، خاطرنشان كرد: ماحصل اين ديدار، چشم دشمنان، منافقان و افراد ضد انقلاب را كور خواهد كرد چراكه هميشه منتظرند تا با حضور كم مردم در همه صحنه ها به خصوص صحنه هاي انقلابي، بگويند مردم از ولايت فقيه سرد شده اند.

120 نفر از بسيجيان سپاه غدير تبريز در آستانه سالروز قيام تاريخي مردم تبريز در 29 بهمن سال 56، به ديدار رهبر فرزانه انقلاب اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها