عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

عاملان قربانی کردن منافع ملی در قراردادهای پسابرجامی بازخواست شوند

غلامحسین شیری علی آباد گفت: هر فردی اعم از حلقه پاستور یا بخش خصوصی که با عناوین قراردادهای پسابرجام در خلاف منافع ملی حرکت می کند و منافع ملی را قربانی اهداف شخصی و حزبی می‎کند بازخواست و مواخذه گردد.
کد خبر: ۸۶۳۸۸۷۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

غلامحسین شیری علی آباد نماینده مردم هشترود و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه حلقه پاستور ذینفعان قراردادهای پسابرجامی هستند و مردم منفعتی ندیده اند اظهار داشت: هر قراردادی در پسابرجام از بخش خصوصی، تجار، بازرگانان و مسوولان دولتی منافع ملی و منافع مردم را در نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه انعقاد قراردادی که آسیب زننده منافع ملی را قبول نداریم افزود: هر قراردادی که برای منافع ملی خسارت زا باشد قابلیت پذیرش ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: کوچک سازی بدنه دولت را خواهانیم تا هر چه بیشتر بخش خصوصی وارد مباحث اقتصادی شود.

شیری علی آباد خاطر نشان کرد: دولت باشد نقش هدایتی در بخش اقتصادی داشته باشد نه اینکه حاکمیت اقتصادی کند و بخش خصوصی را طبق اصل 44 قانون اساسی و تاکیدات رهبری به سکّانداری اقتصادی فرا بخواند.

وی در پایان تاکید کرد: هر فردی اعم از حلقه پاستور یا بخش خصوصی که در خلاف منافع ملی حرکت می کند و منافع ملی را قربانی اهداف شخصی و حزبی می‎کند بازخواست و مواخذه گردد.


ارسال نظرات