شهرام لازمی زارع گفت: در راستای ساماندهی دست‌فروشان در سطح شهر اردبیل بازارچه نوروزی در آستانه عید نوروز در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۱۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شهرام لازمی زارع ، معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل در جلسه بررسی هماهنگی برگزاری بازارچه نوروزی در اردبیل اظهار داشت: در راستای ساماندهی دست‌فروشان در سطح شهر اردبیل بازارچه نوروزی در آستانه عید نوروز در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: یک هزار و 200 غرفه در قالب این بازارچه که در شهرک بعثت شهر اردبیل برپا خواهد شد فعال شده و دست‌فروشان در سطح شهر اردبیل در این غرفه‌ها مستقر می‌شوند تا شاهد نابسامانی ناشی از فعالیت این افراد در هسته مرکزی شهر اردبیل نباشیم.

لازمی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در سال‌های اخیر در اردبیل بیان کرد: در سال‌های گذشته از سازه‌های سبک و داربست برای برپایی این غرفه‌های استفاده می‌شد که امسال برای نخستین بار از سازه‌های نمایشگاهی سرپوشیده برای این امر استفاده خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: این امر سبب می‌شود تا در شرایطی که وضعیت جوی نیز نامناسب بوده فروشندگان و مردم مراجعه‌کننده به این بازارچه نوروزی بتوانند از ظرفیت این مکان استفاده کنند که علاوه بر این بازارچه در صورتی که نیاز باشد می‌توانیم در شهرک سینا و اتوبان ولایت نیز اقدام به راه‌اندازی چنین مرکزی بکنیم.

وی زمان برپایی بازارچه نوروزی در شهر اردبیل را 2 اسفندماه دانست و تصریح کرد: اجناس ارائه شده در این بازارچه با در نظر گرفتن تخفیف به شهروندان ارائه می‌شود که در سال‌های گذشته نیز به دلیل اعمال چنین تخفیف‌هایی شاهد استقبال و رصایت مردم از برپایی چنین بازارچه‌ای بودیم.

ارسال نظرات