با حضور فرمانده سپاه ناحیه سبزوار؛

یادواره ۱۷۵شهید غواص و شهدای دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد

یادواره ۱۷۵شهید غواص و شهدای دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در سبزوار با حضور فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۱۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار امین‌الله مظلوم در یادواره ۱۷۵ شهید غواص و شهدای دانشگاه پیام نور با بیان اینکه شهدا نزد خداوند جایگاه ویژه‌ای دارند اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ها به این خاطر است که تذکری برای ما باشد تا جان‌فشانی و رشادت‌های شهدا را از یاد نبریم.
 
فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اینکه عزت، افتخار و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است تأکید کرد: قدرت ایمان رزمندگان در ۸سال دفاع مقدس سبب پیروزی اسلام شد.
 
مظلوم به اتحاد ابرقدرت‌های شرق و غرب در جنگ ۸ساله در برابر ایران اشاره کرد و افزود: ابرقدرت‌های شرق و غرب برای جلوگیری از گسترش روحیه انقلابی و فراگیر شدن انقلاب اسلامی سعی در از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند.
 
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سبزوار با اشاره به دستگیری ملوانان ارتش آمریکا در خلیج‌فارس تصریح کرد: زانو زدن نیروهای آمریکایی نشان از پوشالی بودن قدرت آن‌ها است.
 
همچنین رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه تازگی یاد و خاطره شهدا را باید در جامعه حفظ کنیم ابراز داشت: حفظ ارزش ها و انتقال آن به نسل بعد از جمله وظایف ما در محیط های دانشگاه است.
 
داورنیا ادامه داد: دریافت پیام شهدا توسط جامعه دانشگاهی سبب خواهد شد تا در تمام زمینه های از جمله علم و اخلاق به نقطه مطلوب برسیم.
 
گفتنی است در ابتدای مراسم ساختمان آموزی دانشگاه با مساحت ۲۴۰۰مترمربع در دو طبقه مشتمل بر  ۶آزمایشگاه و ۱۲ اتاق آموزش با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۵میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
 
همچنین کتابخانه دیجیتالی دانشگاه با بیش از ۱۲هزار جلد کتاب در اختیار دانشجویان دانشگاه قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار