با حضور مسئولان استانی:

افتتاح پنجمین نمایشگاه جهیزیه در شهرستان اردبیل

این نمایشگاه فرصتی بسیار مناسب برای عرضه محصولات و کالاهای خانگی است تا مردم بتوانند لوازم مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و در شرایطی ایده‌آل مهیا و خریداری کنند.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۲۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ایوب تقواطلب، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه جهیزیه و لوازم آرایشی و بهداشتی در اردبیل اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه جهیزیه و لوازم آرایشی و بهداشتی با حضور مسئولان استانی در اردبیل افتتاح شد و این نمایشگاه فرصتی بسیار مناسب برای عرضه محصولات و کالاهای خانگی است تا مردم بتوانند لوازم مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و در شرایطی ایده‌آل مهیا و خریداری کنند.

وی با بیان اینکه در پنجمین نمایشگاه جهیزیه و لوازم آرایشی و بهداشتی از استان‌های شیراز، تهران، زنجان، آذربایجان شرقی، غربی و البرز و اردبیل شرکت کننده و عرضه کننده محصولات داریم افزود: این استان‌ها محصولات خود را در نمایشگاه بین‌المللی در معرض نمایش می‌گذارند و فروش محصولات و کالاهای خانگی و لوازم بهداشتی در این نمایشگاه با تخفیف ویژه به خریداران ارائه می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل بیان کرد: در پنجمین نمایشگاه جهیزیه و لوازم خانگی و بهداشتی استان اردبیل شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف کشور در 95 غرفه محصولات خود را به نمایش می‌گذارند و محصولات ارائه شده در این نمایشگاه متناسب با استانداردهای نوین است که در این مدت کم استقبال مردم از این نمایشگاه بسیار قابل قبول بوده است.

تقواطلب تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه جهیزیه و لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از ضرورت‌ها و نیازهای اساسی در منطقه است که با برنامه‌ریزی‌های اساسی در صدد هستیم برگزاری این نمایشگاه‌ها در استان اردبیل را افزایش دهیم تا بتوانیم محصولات استاندارد و تولیدات داخلی را در معرض دید عموم قرار دهیم.

وی اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه جهیزیه و لوازم آرایشی و بهداشتی به مدت 3 روز از ساعت 18 تا 21 در محل نمایشگاه دائمی اردبیل واقع در ضلع دریاچه شورابیل این استان برای بازدید عموم دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعات مشخص شده از این نمایشگاه بازدید کرده و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار