پژمان فر در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در حال حاضر شاهد پاسکاری مسئولان در اجرای قانون عفاف و حجاب هستیم دستگاه های مختلف نسبت به پاسخگویی در مورد این مسئله شانه خالی می کنند و این حاکی از یک اراده پنهان در این مسئله است که نشان می دهد این قانون نه تنها برای مسئولان اولویت ندارد بلکه امروز می خواهند با رویکرد فرافکنی از کنار این مسئله مهم عبور کنند.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۵۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزای بسیج گفت: قانون به تنهایی نمی تواند امری نتیجه بخش باشد.

وی افزود: برای اجرای قانون عفاف و حجاب دستگاه های اجرایی که متولی هستند باید اقدامات و پی گیری های لازم را داشته باشند

پژمان فر گفت: شاید در حوزه عفاف و حجاب یک سری قوانین دیگری بتواند کمک بیشتری برای اجرای این مسئله داشته باشد اما مشکل اینجا است که متولیان برای اجرای همین اندازه از قانون هیچ اراده و انگیزه ای ندارند ما باید در این حوزه ها پیگیر باشیم و امیدواریم به نتیجه برسیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی مجلس جلسات متعددی را به این مسئله اختصاص داده و پیگیر این مسئله بوده و خواهد بود و به همین دلیل هم نسبت به این موضوع وزیر ارشاد کارت زرد گرفت.

پژمان فر تأکید کرد: در حال حاضر شاهد پاسکاری مسئولان در اجرای قانون عفاف و حجاب هستیم دستگاه های مختلف نسبت به پاسخگویی در مورد این مسئله شانه خالی می کنند و این حاکی از یک اراده پنهان در این مسئله است که نشان می دهد این قانون نه تنها برای مسئولان اولویت ندارد بلکه امروز می خواهند با رویکرد فرافکنی از کنار این مسئله مهم عبور کنند.

ارسال نظرات