به منظور ارتقاء بصیرت سیاسی بسیجیان نشست عاشقان ولایت ناحیه روح الله برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۵۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: سرهنگ محمود زارع در این نشست گفت:در شرایطی که دشمن از جنگ، فشار و تحریم مایوس شد و اعتراف کردند که باید با تعامل با ایران روبرو شوند، بحث نفوذ روند جدی‌تری به خود گرفت.

وی افزود: بعد از برجام و توافق هسته‌ای دشمن سعی کرده از طریق نفوذ وارد کشور شود و اطلاعاتی که در گذشته از آن محروم بودند را به دست آورند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد ادامه داد: در تاریخ انقلاب اسلامی شخصیت‌های بزرگی وجود داشتند که به دلیل همین نفوذی‌ها از خط انقلاب دور شده‌اند.

زارع ادامه داد: دشمن زمانی که دید نمی‌تواند از طریق جنگ و فشارهای امنیتی کاری از پیش ببرد، سعی کرد به وسیله نفوذ کار خود را جلو اندازد.

وی با بیان این مطلب که در عصر حاضر استکبار به ویژه آمریکا سعی می‌کند که با رخنه در مغزهای جوانان ایرانی اهداف شوم خود را دنبال کنند، گفت: امروز غرب به وسیله عرصه رسانه به سادگی در حال نفوذ در بین جوانان ماست و مقام معظم رهبری فرمودند: که نفوذ در همه عرصه‌ها مهم است ولی خطرناک‌تر از همه نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این عرصه عرصه بسیار خطرناکی است و اگر در مردم این باور ایجاد شود که راه حل رفع مشکلات و راه حل رفاه ما ارتباط با آمریکاست، این موضوع خطرش به مراتب بدتر از نفوذ نظامی است.

ارسال نظرات